Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

100%mama

100%mama

04-07-2009 om 20:27

Knallende hoofdpijn

Zo heel af en toe heb ik eens hoofdpijn, niets bijzonders dus. Nu heb ik al 2 dagen echt knallende hoofdpijn van voorhoofd tot kaakholte zo'n beetje. Heb nu al 2 brufen 600 en 4 paracetamol in genomen vandaag, maar het wordt geen steek minder. Iemand tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

04-07-2009 om 20:35

Baco

Hmmm, ik durf het haast niet te zeggen, maar toen ik dat een keer had hielp maar één ding: een sterke rum-cola. Alle pillen had ik al getest, werkten niet. Hondschagrijnig van het werk naar huis vertrokken en mezelf dus een baco voorgezet. Half uur later: ellende voorbij!
Sterkte.

Jakiro

Jakiro

05-07-2009 om 23:40

Pijnstilling met alcohol

Ik kreeg ooit een tip van de eerste hulp arts waar ik mee werkte, om pijnstilling met alcohol in te nemen als je ervan gegarandeerd wilt zijn dat het werkt.
En het klopt !!
En voor korte tijd mag je best een hogere dosering nemen. Dus probeer eens 2 tabletjes van 500 paracetamol.
Jakiro

Tinus_p

Tinus_p

06-07-2009 om 09:22

Jakiro

Jakiro:
"Ik kreeg ooit een tip van de eerste hulp arts waar ik mee werkte, om pijnstilling met alcohol in te nemen als je ervan gegarandeerd wilt zijn dat het werkt."
Dat lijkt me ene bijzonder dubieus advies, dat bovendien op een placebo-effect berust.

Jakiro:
"En voor korte tijd mag je best een hogere dosering nemen. Dus probeer eens 2 tabletjes van 500 paracetamol."
Ja. Maar lees dan de bijsluiter. Daar staat precies hoeveel je veilig kunt nemen.

reina

reina

06-07-2009 om 13:38

Rode wijn

Ik ben een hoofdpijnmens, al is het véél beter dan vroeger. Pijnstillers helpen meestal niet, een glas rode wijn vermindert het vaak wel (maar die kun je niet altijd drnken), idd vanwege het vaatverwijdende effect.

Tirza G.

Tirza G.

06-07-2009 om 21:30

Hhahhahah

En ik hoef het niet te probéren, rode wijn. Ik moet juist iets hebben wat de vaten vernauwt. Zoals cafeine ofzo. Roken. Dat was pas goed tegen de hoofdpijn. Maar ja, daar ben ik mee gestopt.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.