Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tango

Tango

28-10-2010 om 22:10

Koortslip?

Sinds gisteravond heb ik een wondje op mijn lip, in het midden op de onderlip om precies te zijn. Vanmorgen was het een heel klein blaasje (ongeveer 1 1/2 mm) en nu een soort bultje. Het doet niet echt pijn maar geeft een wat trekkerig gevoel. Is dit nu een koortslip denken jullie? Ik twijfel dus omdat ik het nooit eerder heb gehad (maar dat kan natuurlijk), het geen pijn doet en ook niet heel opvallend is.
En als het een koortslip is, hoe kom ik er dan zo snel mogelijk vanaf? Heb niets in huis ervoor, wat kan ik morgen het beste kopen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
100%mama

100%mama

29-10-2010 om 10:17

Zoals

je het omschrijft klinkt het als een koortslip helaas

Bij veel begint het met een jeukerig plekje, maar ook bij mij "zit er gewoon ineens" een blaasje. Ik smeer er niets op (helpt bij mij echt allemaal niet om er sneller vanaf te komen) wel heb ik lippads om besmetting te voorkomen. Die kan je bij de drogist kopen en zijn een soort "onzichtbare" pleisters. Bij mij duurt het een dag of 10 voordat de boel weer netjes is.

Zalf

Bij de drogisterij kun je zalf daarvoor kopen, die moet je heel regelmatig opsmeren. Dan heb je in eerste instantie al minder last ervan, maar het gaat dan ook sneller over.

Gr. Poezie.

Tango

Tango

29-10-2010 om 15:04

He bah

Dus toch wel. Ik hoopte nog dat het iets anders zou zijn. Maar even de kinderen en man niet zoenen dus, wil zeker niet dat zij het ook krijgen. Erg veel last heb ik er dus niet van, dus nog geen zalf gekocht. Ga denk ik maar wel even die pleistertjes halen....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.