Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Koortslip , koorts en ontstoken mondholte

Wat kan dat zijn? Mijn zoontje van 6 heeft dit al 1,5 week. nu vind ik het niet meer leuk. hij begon met heftige koorts in de nacht. dat ca. 3 nachten lang daarna begon het met knal rood tandvlees en koortslip. iemand ervaaring hiermee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tango

Tango

31-10-2011 om 22:38

Nee

Geen ervaring, maar ik zou ermee naar de huisarts gaan. Vind het eerlijk gezegd een beetje vreemd dat je nog niet gegaan bent, of overdrijf ik nou?

Vic

Vic

31-10-2011 om 22:43

1,5 week koorts?

Heeft hij ook al 1,5 week koorts, of was dat na drie dagen over? Mijn huisarts heeft me ooit verteld dat je drie dagen koorts mag hebben, en dan de vierde dag moet bellen cq langskomen. Er zit schijnbaar iets niet lekker bij je zoon, dus ik zou even langs de huisarts gaan.

tuin huisje

tuin huisje

01-11-2011 om 15:54

Herpes

Ik hoop dat je inmiddels bij de dokter bent geweest of dat het veel beter gaat. Maar een eerste infectie met koortslip/herpes kan heel heftig zijn. Het wordt uit je verhaal niet duidelijk of jouw kind dit eerder heeft gehad. Ik zou naar de dokter gaan. Toen mijn zoon baby was en deze blaasjes om zijn mond had moest ik direct komen van de huisarts. Het was bij ons geen herpes. Ik denk echt dat je er een huisarts naar moet laten kijken.

Beterschap.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.