Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update

Het liefste zou ik schrijven dat het hier zo goed gaat, dat we de boel op de rit hebben. Zoiets hadden we onszelf immers ook beloofd, de tijd van de Mattheuspassion is aangebroken, en dan zouden we veel procentjes 'gewoon leven' herwonnen hebben.
Maar dat is niet zo. Het lijkt alleen maar beroerder te gaan. Bas heeft steeds zwaardere medicatie nodig tegen de pijn. Komende week wordt er een scan gemaakt, voor de zekerheid, om te kijken of er niet opnieuw gruwelijke dingen aan de hand zijn. Het zou z'n klachten wel verklaren, maar tegelijkertijd was er gelukkig wel een arts die het zich niet voor kon stellen dat het opnieuw foute boel zou zijn.
Het is moeilijk nu de lichtpuntjes te zien, het is moeilijk om moed te houden. Bij mij is de energie eigenlijk wel diep onder het nulpunt gezakt.
Zoiets gaat het dus, ik had echt een ander berichtje willen plaatsen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Amarins

Amarins

29-02-2008 om 12:13

....

Wat een ellendig bericht. Ik denk nogal eens aan jullie beproeving en dacht "geen bericht is goed bericht" en nu dit. Ik weet niet veel meer te zeggen dan dat ik hoop dat er weer lichtpuntjes komen, dat het meevalt, dat de pijn weer minder wordt, maar het is mager. Meer kan ik niet doen ((

Linda

Linda

29-02-2008 om 12:57

Ach ach ach

Heksenvetjes! Heel veel sterkte, ik stuur veel goede vibes!!

Heksenvetten

De energie onder het nulpunt gezakt... Niet zo vreemd nee. Ik kan me goed herinneren dat je hoopte zo rond maart van dit jaar terug te kunnen kijken met de wetenschap dat het allemaal de goede kant weer op zou gaan. Dat Bas nu weer zulke zware pijnstillers nodig heeft, is natuurlijk beroerd.
Wel heel goed van jou (lichtpuntje!) dat je hier zo'n eerlijk bericht neerzet. Hou je niet groter dan het is, Kaatje. Het beetje dat we als OO-gemeenschap voor jullie kunnen doen, willen we doen.
Liefs, dikke knuf en veel sterkte voor jullie allemaal,
Genista

Kaatje

ik weet even niks te schrijven. Alleen dan dat ik jou, Bas en je kinderen een dikke knuffel geef

(((((Heksevetjes)))))

Purk, die er stil van is. Ik had ook een beetje...geen bericht, goed bericht....

Bastet

Bastet

29-02-2008 om 13:30

Ach....

Ik had het jullie zo anders toegewenst.
Veel sterkte!
Liefs,Bastet

Lynna

Lynna

29-02-2008 om 14:33

Kaatje

He bah Kaatje, ik had met jullie ook zo gehoopt dat het ondertussen beter zou gaan.

Ook ik kan jullie alleen maar sterkte wensen en aan jullie denken.

wosy

wosy

29-02-2008 om 14:49

Stilte

Om eerlijk te zijn vond ik de lange radiostilte van jou geen goed teken. Je aanwezigheid hier op het forum werd ook steeds minder, vaak een teken aan de wand dat de aandacht en energie elders heen moet.
Ook vanuit hier heel veel sterkte voor de komende onzekere weken. We kunnen hopen en bidden zoveel we willen voor jullie, rust komt er toch pas weer als er zekerheid is....
Nogmaals: sterkte!

margje van dijk

margje van dijk

29-02-2008 om 14:50

O schmerz!

Lieve Kaatje, ik wens jullie ook veel sterkte in deze rare tijd die normaal gesproken waarschijnlijk een drukke tijd voor Bas zou zijn (?).

De lijdenstijd, een tijd van leed en bezinning en relativering, allemaal dingen die anders gewoon als 'werk' langs komen vliegen, maar die je nu ineens zo na aan het lijf komen.

Er zit niets anders op dan je erbij neer te leggen en het te laten komen zoals het komt, wat nou juist zo moeilijk is.

"Ach, könnte meine Liebe dir,
Mein Heil, dein Zittern und dein Zagen
Vermindern oder helfen tragen...."

Sterkte, Margje

Mayte*

Mayte*

29-02-2008 om 15:11

Kaatje

Wat naar voor Bas, voor jou, voor jullie gezin. Pijn is zo'n energievreter. Er komt nu vast weer veel op jouw schouders terecht.

Ik hoop met heel mijn hart dat er niets ernstigs aan de hand is.

Alle goeds en alle liefs van de wereld toegewenst!

Mayte

Kaatje

Rot, dat er geen stijgende lijn lijkt te zijn, dat je het gevoel hebt dat je 'op' bent. Geen wonder aan de ene kant, aan de andere kant had ik het jullie heel anders gegund.

Niet zoveel pijn, dat in elk geval! (is er bij Bas al eens beoordeeld of het trigeminus neuralgie (aangezichtspijn) kan zijn? Dat is verd*md pijnlijk en daar zijn ws andere pijnstillers voor dan de ´normalere´ pijn.. en ik kan me voorstellen dat je bij een operatie in het gezicht bepaalde zenuwen zou kunnen triggeren (?))

Daarnaast zou ik je een pot energie wensen, maar weet uit ervaring dat die niet overdraagbaar zijn

Verder, praktisch gezien: Kunnen wij nog wat voor jullie betekenen (evt. via Boeb?)

Sterkte in elk geval, de angst en het zwaard van Damocles wat in gedachten elke keer boven je hoofd zweeft, is ook energievretend.

Hoop dat er gauw uitslag is en dat die goed is en dat er weer wat ´rust´ komt in villa heksenketel
Groetjes, Mien

Boeb!

2 zielen....!

Kuzzzzzz, Mien

tonny

tonny

29-02-2008 om 16:44

Ach.......

Kaatje, Bas, wat verdrietig allemaal...

Heel veel sterkte gewenst, moed voor elke nieuwe dag. En ik hoop dat de scan positief nieuws brengt!

tonny

Och, vergeet ik dat nog helemaal

te noemen, confronterend! En een rotgevoel, zo aan de zijlijn, niet alleen voor Bas, maar voor jullie allemaal (en dan heb ik het nog niet eens over de financiën )

(thx, Boeb, mail je me even als nodig?)
Mien

WiekeB

WiekeB

29-02-2008 om 16:56

Och hemel

wat een **** situatie voor jullie lieve Kaat, Bas en kinderen! Het viel mij ook op dat je haast niet meer postte en ik hield mijn hart al vast.
Hoe ver is jullie elastiek nu al niet uitgetrokken? Zit er nog ergens rek in misschien? Kunnen we wat voor jullie betekenen?
In ieder geval heel veel sterkte, geduld, energie en positivisme toegewenst!
Wieke, Wieklief en kinderen

Terpi

Terpi

29-02-2008 om 17:55

Ook vanaf hier...

een steunbetuiging van emotionele en praktische aard... Ik hoor het graag als ik wat kan doen en duim enorm voor een hoopvolle uitslag van de scan. Dat lost het probleem niet op uiteraard maar geeft wellicht weer wat lucht voor de komende tijd.
Groet Terpi

Talia

Talia

29-02-2008 om 19:55

Vanaf de zijlijn

volg ik jullie beproeving ook al een tijd. Praktische steun kan zoveel doen, maar het kan helaas niet de angst en de pijn wegnemen.
Heel veel kracht toegewenst.

Groet, Talia

anna van noniemen

anna van noniemen

29-02-2008 om 20:56

Verdikke....

Dat had je nou echt niet verdiend, jullie allemaal niet.....Sterkte!

Och kaatje ((

We hadden met z'n allen heel wat anders gehoopt! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte alle Heksevetjes, en als er wat gebeuren moet doe ik mee.

Liefs, Mick
(die d'r vingers eraf duimt in de hoop dat de scan goed is volgende week)

Kaaskopje

Kaaskopje

01-03-2008 om 00:40

Hoe kan dit nou weer?

Wat naar voor jullie en wat zielig voor Bas dat hij zo'n pijn heeft.
Ik weet uit ervaring dat je een beetje aan pijn went, maar pijn is zo naar en vermoeiend om je dag mee door te moeten komen. Het is er altijd. En als dan ook nog niet zeker is wat de oorzaak is... Ik duim hard voor positief nieuws.

Biene M.

Biene M.

01-03-2008 om 08:59

Kaatje

Je was al zo stil de laatste tijd... Met iedereen hier hoop ik op meevallende berichten. Veel sterkte in elk geval.

Tineke

Tineke

01-03-2008 om 13:42

Dank jullie wel

Zoveel steun doet me wel goed. Ook opnieuw overdonderend, zoveel mensen die willen meeleven.
Ik heb even geen woorden, slechte een heel oprecht dank juliie wel.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

01-03-2008 om 16:05

Ook van mij

een welgemeend sterkte toegewenst voor jou en je familie. Ik hoop dat het allemaal snel beter zal gaan.

Kus Dendy

kuzco

kuzco

01-03-2008 om 22:36

Kaatje

Ook ik wil je heel veel sterkte wensen en je een berg positieve energie sturen vanaf hier. Ik begrijp heel goed dat het niet meevalt om altijd maar positief te blijven en die lichtpuntjes te blijven zien.
Ik hoop en duim voor positief nieuws voor jullie.

Liefs van Kuzco

Tineke

Tineke

02-03-2008 om 10:42

Morgen

Gisteren bericht gekregen dat de scan morgen is, de uitslag pas donderdag over een week (dus zo'n tien dagen later).
Ik weet niet meer wie het vroeg (Cobi? Mien?), maar hij gebruikt idd ook medicatie tegen neuropathische pijn. Toch, alles bij elkaar, doet de medicatie beslist veel, maar helemaal onder controle is het niet. De pijn zit ook diep in de hals. Het lastigste, en meest verontrustende, is nog dat de pijn tegen de luchtpijp drukt, met veel pijnlijke hoestbuien tot gevolg.
Ondertussen ben ik ziek geworden, erg handig is dat nu niet. Ik loop op paracetamollen wel door, maar lekker voelt anders.

Petra-

Petra-

02-03-2008 om 10:47

Och

wat een ellende, ik wens jullie alle kracht en liefde om hier door heen te komen!

anna van noniemen

anna van noniemen

02-03-2008 om 12:59

Veel sterkte morgen...

ik zal proberen aan je te denken en te hopen dat het toch meevalt!

Petr@

Petr@

02-03-2008 om 20:01

Ook hier

wordt aan jullie gedacht! En sterkte de komende dagen...

liefs,
Petr@

Kaatje

Ik denk aan jullie! Alle sterkte voor morgen!

liefs Marith

Vandaag dus

En dan tien lange dagen wachten op de uitslag. We denken aan jullie, Kaatje.

Gezin heksevet

Heel veel sterkte, de komende 10 dagen zullen weer heel zwaar zijn.
We denken aan jullie!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.