Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dit is echt teveel

O Heksevetten, wat een ellende. Wat een ellende. Ongelofelijk dit. Ik weet ff niks meer, alleen maar: sterkte, sterkte, sterkte.

Oh nee

wat een schrik!! Heel veel sterkte!!

WiekeB

WiekeB

06-03-2008 om 20:16

Xxxx

wat een vreselijk rotbericht! Och wat moeten jullie je lam geschrokken zijn! Alle kracht en appelmoes... jullie zijn in onze gedachten.
{{{{{heksenvetten}}}}}
Wieke

Shit!

en nog meer @@###!$149114$_&%&"12#%! Wat een schrik, de wereld tolt weer op zijn grondvesten..nog meer onzekerheid!

Ik zou willen dat we de misère uit konden gummen...!

Sterkte, maar weer, het klinkt als tekortschietend, maar ik wens jullie alle sterkte en kracht. Hou elkaar vast!
Mien

Mayte*

Mayte*

06-03-2008 om 20:42

Kaatje, andrea

Ik schrik zo van jullie berichten. Ook van Andrea en Tim. Dat is gewoon verschrikkelijk. Het is zo moeilijk om de hoop in het vizier te houden als er dit soort onheilstijdingen in het spel zijn. Heel veel kracht toegewenst in deze sombere, spannende dagen.

Ook hier geen goede berichten helaas. We merken dat we in de laatste fase zijn aangekomen van Vincent's ziekte. Onze hoop op een wonder is nu echt vervlogen. Heel onwerkelijk allemaal.

Heel veel liefs, Mayte

Een kaars met drie lonten

Eentje voor de heksenvetten, eentje voor Andrea en Tim en eentje voor Mayte en Vincent.
Ik heb geen woorden meer.

Mayte

De hoop vervlogen, wat lijkt me dat onwerkelijk, al zien en beleven jullie natuurlijk jullie manneke elke dag..

Wat kan ik zeggen, het allerliefst zou ik willen dat het niet waar is, jullie natuurlijk helemaal! Maar het is wél waar en dan hoop ik vooral dat Vincent niet hoeft te lijden .

Natuurlijk veel sterkte voor jullie allemaal!
Liefs, Mien

janine

janine

06-03-2008 om 21:07

Kaatje

Ik lees hier voor het eerst je situatie. Wat is dat schrikken zeg. (We hebben een tijd geleden, heel even direct contact gehad per e-mail). Ik wens jou, en natuurlijk je man en kinderen alle sterkte toe. Vind de kracht die je in je hebt. Ik hoop dat je uit alle berichtjes hier ook wat steun ervaart.

Janine

mama 32

mama 32

06-03-2008 om 21:43

Allemaal

Wat te zeggen...
Ik leef met jullie mee en wens jullie enorm veel kracht om door te gaan!!!!!!
mama32

wendelien

wendelien

06-03-2008 om 21:48

Kaatje, andrea en mayte

We leven intens met jullie mee en wensen jullie opnieuw alle denkbare kracht, warmte en liefde.

reina

reina

06-03-2008 om 21:59

Mayte

Ook bij jullie weer zoveel verdriet. Wat vreselijk, wat onvoorstelbaar. Sterkte, meiske.

rosa

rosa

07-03-2008 om 08:36

Wat een vreselijke berichten weer.
Ik hoop dat het abces niets kwaadaardigs heeft.

Kaatje, Andres en Mayte, ik denk aan jullie.

Rosa

Kaatje

Wat kan ik zeggen.... alleen maar weer dat mijn gedachten bij jullie zijn en dat ik met iedereen meehoop dat het abces een "onschuldige" betekenis heeft.
Heel veel sterkte voor jullie allen (((( ))))

Marith

Mayte

Hier ook stil van je bericht.... Heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Andrea

Hopelijk horen jullie veel betere berichten. Ik duim mee!
Veel sterkte!

Pebbels

Pebbels

07-03-2008 om 09:13

Ohhhh

Ohhh een Cyste, pfff dat kon er ook nog wel bij. Ik weet uit ervaring dat er ook goede aflopen zijn met cystes na chemo/bestraling in dat gebied. Laten we hopen dat Bas daarbij hoort!! Dat moet gewoon!

Mayte, wat moet dat enorm zwaar zijn voor jullie, jullie kleine grote vent, geniet van elk moment hoe zwaar dan ook...

En Andrea, hier een kaars voor hoop,hoop op een goede uitslag!!!

Jade

Jade

07-03-2008 om 09:15

Ach nee mayte,

wat anders kan ik zeggen dan jullie alle kracht toe te wensen.....!

Jade

Jade

07-03-2008 om 09:16

Kaatje,

alle kracht wens ik jullie toe.....een kaarsje brandt voor jullie!

Tineke

Tineke

07-03-2008 om 14:03

Ben ik eventjes

Eventjes thuis, zo weer richting hospitaal met de kinderen. Ik ben even wat verward/onder de indruk van alle berichtjes in deze draad...jullie meeleven is echt hartverwarmend.
Ik kan nu niet anders zeggen dan dat het goed gaat met Bas, hij zat rechtop, keek helder en was gewoon goed bij de wereld voor het eerst sinds weken. Dat geeft mij ontzettend veel hoop en moed.

margje van dijk

margje van dijk

07-03-2008 om 14:31

Heerlijk!

Al is het niet meer dan een moment, je bericht doet me goed.

Als we dat nou met z'n allen heel hard vasthouden, zou dat niet helpen?

Alle goeds,
Margje

Puck2

Puck2

07-03-2008 om 15:21

Ik weet ook niets te zeggen

Zoveel oneerlijk verdriet in 1 draadje. Dat is bijna niet te bevatten.
Kaatje, Andrea en Kuzco: voor jullie hoop ik dat alles uiteindelijk toch goed mag komen. Mayte en gezin: zo snel al afscheid moeten nemen van Vincent is zo oneerlijk.
Heel veel sterkte iedereen.

Jose van Polanen

Jose van Polanen

07-03-2008 om 15:26

Iedereen

heel veel sterkte gewenst. Wat een narigheid.

Bastet

Bastet

07-03-2008 om 16:15

Kaatje

Wat fijn,dat is een goed bericht.Ik hoop zo dat maandag een bericht volgt wat je goede gevoel bevestigd.Dat het maar gauw maandag mag zijn!
liefs,Bastet

Pebbels

Pebbels

07-03-2008 om 16:29

Fijn kaatje

Dank je voor je berichtje!! Wat een enorm ellendige periode alweer...

Hou de positiviteit vast!!

Stil en kippenvel

een paar dagen niet op OOL geweest, meteen hierheen...ik ben stil en heb kippenvel, kan geen woorden vinden.

Kaatje, Mayte en Andrea met heel mijn hart wens ik jullie de kracht en liefde toe die jullie nodig hebben. Weet dat jullie in gedachten van velen zijn.

Knuffel voor jullie allemaal van Purk

mama-van-louiza

mama-van-louiza

07-03-2008 om 17:39

Knuffels

O wat hoop ik mee met de Heksenvetten. Andrea, ook jou en je gezin wens ik de allerbeste uitslag. Mayte, ik heb echt geen idee wat ik kan zeggen. Ik zit hier gewoon te huilen. Heel veel sterkte en liefde toegewenst.
Groetjes
Marieke

Machteloos

Ik voel me zo machteloos hier achter mijn laptopje. Ik wou dat ik op de een of andere manier kon geven wat jullie allemaal (Heksenvetten, Andrea en Tim en famili, Kuzco en haar man en gezin en natuurlijk Mayte en haar Vincent en de rest van het gezin) zo nodig hebben: veel gezondheid, veel geluk, veel kracht, veel hoop, veel moed. Ik hoop dat de positieve energie die wij hier met zijn allen zitten uit te stralen op de een of andere manier toch helpt.
Als ik kon toveren...
Engeltje

Sprankje (kaatje)

Ik hoop dat het sprankje hoop op een goede uitslag uitgroeit tot een Sprank, of, nog beter, tot een Goede Uitslag!

Sterkte, elk uur, elke morgen, middag en avond, of misschien zelfs elke minuut..
Mien

andrea2

andrea2

07-03-2008 om 23:22

Gevoel

Kaatje, het gevoel dat je hebt moet je vasthouden. Het helpt, echt. Als Bas nu al zo is opgeknapt van het verwijderen van het abces moet het haast een complicatie zijn van de bestraling, en niet een recidief! Natuurlijk is het niet zo zwart wit te zeggen, maar het is zoveel beter om die positieve gedachte zo lang mogelijk vast te houden!

Ik duim met al die lieve schatten van OOL mee en brand vanavond een kaarsje voor Bas. Het moet gewoon goed zijn!

Liefs

Andrea2

MRI

MRI

07-03-2008 om 23:27

Kaatje

Je was nog ziek ook, zelf een paar dagen geleden. Hoe is het daar nu mee? Je aandacht gaat natuurlijk naar Bas maar jij bent er ook nog. Voor jullie allemaal alle goeds en kracht toegewenst.

MariaRosa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.