Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
andrea2

andrea2

08-03-2008 om 00:07

Mayte*

al jullie hoop vervlogen...je woorden snijden door me heen. Jullie lieve mannetje, zo oneerlijk. Het ging zo lang zo wonderbaarlijk goed dat ik in wonderen ging geloven. Wat knap dat zo'n manneke dat voor elkaar krijgt!
Ik hoop dat Vincent nog lang bij jullie mag blijven, dat jullie als gezin van elkaar kunnen genieten zolang het mogelijk is.

Heel veel liefs en sterkte,

Andrea2

Andrea2

Andrea2

08-03-2008 om 00:18

Update tim

Ik weet dat er heel veel mensen aan Tim denken en voor hem duimen. Daar ben ik heel erg dankbaar voor. Ookal weten we nog geen uitslagen van de puncties (die zullen laten zien of de leukemie terug is of niet) wilde ik wel alvast laten weten dat hij weer thuis is. De verwachtte complicaties bleven godzijdank uit en na een paar uur platliggen en goed in de gaten houden mocht hij lekker mee naar huis, slapen in z'n eigen bedje.

Dank jullie wel voor alle lieve woorden, kaarsjes en goede gedachten. Zodra we uitslagen hebben laat ik het weten.

Heel veel liefs,

Andrea

Tineke

Tineke

08-03-2008 om 13:37

Mayte en andrea

Mayte, ik zou je zoveel sterkte willen wensen dat het voor jullie fijner en beter wordt, maar eigenlijk sta ik, als ieder ander, dus gewoon machteloos. Ik leef erg met jullie mee en denk steeds aan je mooie lieve kind waar ik meteen verliefd op was.
Andrea, hopelijk is jullie weekend tamelijk rustig, samen genieten van kleine momentjes vreugde, die heb je nodig. Sterkte en nog meer!
De titel van dit draadje is wel heel passend voor ons alledrie, ik hoop dan ook van harte dat jullie hier blijven schrijven.

WiekeB

WiekeB

10-03-2008 om 09:40

Kaatje

ik denk aan jullie, en hoop op de beste uitslag die er kan komen!
Liefs, Wieke

Kaatje

Ook hier, ik denk aan jullie. Er brandt een kaarsje, met de malle illusie dat dat nog iets ten goede kan veranderen aan de uitslagen.

En hier

Denken we ook aan jullie. Sterkte!

Piedjee.

Duimen draaien

voor een goede uitslag. Niet dat ik er überhaupt wat aan kan doen, en nu natuurlijk al helemaal niet meer, maar ik kan het niet laten. En natuurlijk ieder uur even kijken of Kaatje al gepost heeft...
Engeltje

Verdriet

Hoeveel verdriet en ellende kan een mens aan? Ik heb zoveel bewondering voor alle betrokkenen en wens jullie heel veel sterkte, kracht en beterschap.
Corleone

Tineke

Tineke

10-03-2008 om 14:23

Watertoestand

In Groningen watertoestand, daarom wordt er in het ziekenhuis een zondagsdienst gedraaid, plus dat niemand 'overbodig' in het ziekenhuis rond mag lopen, dus zelfs geen bezoek.
Ofwel, wij weten nog niks, dat zal ook niet vandaag meer komen. Het enige wat ik weet is dat het met Bas vrij slecht gaat. Hij knapt nog niet op van de operatie, integendeel.

Oh jakkes!

Volgens mij is Murphy zich er weer mee aan het bemoeien! Jeetje, Kaatje, weer uitstel. En jullie zenuwen hebben het al zo zwaar te verduren nu! Enig idee wanneer jullie dan wel wat horen? Ik blijf in ieder geval duimen!
Engeltje

Ach kaatje

Wat een narigheid. Nu mag je niet eens op bezoek, je moet nog langer wachten op die uitslagen...
Ik leef weer mee. Sterkte!

Vera*

Vera*

10-03-2008 om 14:38

Sterkte

Meer kan ik jullie niet wensen Heksenvetten. Heel veel sterkte gewenst.

Vera

Bastet

Bastet

10-03-2008 om 17:44

Hé bah

Wat onwijs vervelend zeg,ik hoop dan nu maar dat het snel morgen is....
liefs,Bastet

Ik zou...

... de klok een schop vooruit willen geven voor jullie als dat kon! Nóg een dag wachten ((. Sterkte!!

Liefs, Mick

anna van noniemen

anna van noniemen

10-03-2008 om 19:25

Snotver....

Stom water....stom gedoe, stomstomstom!!!! (en dan houd ik het bewust netjes......)

Hopelijk heb je morgen wel de uitslag.....

Dikke knuf!

emmonis

emmonis

10-03-2008 om 20:54

Pffft

Wat worden jullie weer op de proef gesteld. Ik wil jullie ontzettend veel sterkte toewensen.
Wat kan ik zeggen? Het wordt hoog tijd dat de zon bij jullie gaat schijnen.

Jade

Jade

10-03-2008 om 21:02

Kaatje,

dat gaat snel achteruit zeg, vrijdag schreef je nog dat het goed met hem ging, dat hij rechtop zat in bed.........en nu dit.......(

Sterkte, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.....

Kaatje

dikke knuffel vanuit Zwolle. Ik weet niet wat ik moet schrijven, maar jullie zijn in mijn gedachten.
Vanuit hier straal ik door de storm alle positieve stralen naar jullie toe.

((((Heksevetjes)))))

Purk

wendelien

wendelien

10-03-2008 om 21:47

Dit verzin je toch niet

Kaatjekaatje,
Ik zag net je titel en dacht even dat jullie keuken weer blank stond, maar neen. Uitgerekend vandaag moet er uitgerekend in jullie regio een hoofdwaterleiding sneuvelen. Als het allemaal niet zo ellendig was, zou je er bijna om grimlachen.
Ik ben niet zo van de virtuele knuffels, maar jullie krijgen een reusachtige bear hug van me.
Hopelijk ben je zelf opgeknapt intussen.
liefs, w

Ik denk aan j(ulli)e!

Allemaal,

vandaag vooral voor Kaatje en Bas, dat de uitslag goed mag zijn.

Verder natuurlijk voor Mayte en Vincent en familie en ook voor Reina duimend voor een goede uitslag!

Groetjes, Mien

Wensen

Vandaag dan. Ik hoop dat vandaag de uitslagen voor Bas wel komen en vooral dat ze hoopgevend mogen zijn. Veel sterkte met het doorkomen van de tijd, Heksenvetten.
Andrea en Tim, ook naar jullie gaan mijn goede wensen uit. Dat het toch alsjeblieft allemaal vals alarm mag zijn.
Mayte, ik zag je reageren in V&V op Ireth. Nu de hoop op genezing vervlogen is, hoop en wens ik van harte dat jullie een heel fijne laatste tijd met Vincent mogen beleven en uiteindelijk op een goede manier kunnen afscheidnemen. En dit tik ik met tranen in mijn ogen, want hoe moeilijk moet het zijn...
Liefs, voor iedereen.

WiekeB

WiekeB

11-03-2008 om 09:51

Vanuit hier

gaan weer alle krachtige gedachten en wensen naar jullie, Heksenvetten, dat het vandaag dan eindelijk maar weer goed nieuws mag zijn.
Naar Andrea en Tim, voor hoop in bange dagen, en naar Mayte en Vincent en familie, dat kostbare tijd gegeven mag worden voor genieten van en met elkaar.
Liefs, Wieke

Mayte*

Mayte*

11-03-2008 om 10:12

Tijd voor zonneschijn

In het leven van Kaatje en Bas. Dat die eindeloze aanhalingstekens nu weer eens mogen veranderen in een glorieus uitroepteken.

In het leven van Andrea en Tim. Dat de knagende onzekerheid tenminste weer voor een tijd de mond gesnoerd wordt.

En in ons eigen leven. Dat we sterk mogen blijven om dit enorme verdriet te dragen. Dat gaat nu met kleine ups en diepe downs. Dat Vincent's afscheid van het leven zonder veel pijn mag zijn.

Lieve groet,

Mayte

Jemig kaatje, mayte en andrea

Jemig ik kijk hier een poosje niet, blijkt het helemaal niet goed te gaan ik kan wel janken, waarom gaat het nou niet beter....?
Ik denk aan jullie en bid voor jullie en hoop op een wonder...! Ik word hier zo verdrietig van (
liefs Geerke

andrea2

andrea2

11-03-2008 om 14:24

Wat zonneschijn!

hoewel ik het erg moeilijk en dubbel vind hier ontzettend blij te komen melden dat alles goed is met ons manneke, doe ik het toch. Ik weet dat er veel mensen wachten en hopen op wat positief nieuws. En dat is er... Tim is helemaal schoon, gezond verklaard (voor nu dan) Wat een enorme opluchting! Zijn gevoel is wel heel goed te verklaren, naast de gebruikelijke "na de chemo"-vermoeidheid heeft hij door z'n lage weerstand Pfeiffer gekregen. Daar moet hij dus nu van bijkomen. Maar ach...liever 100x Pfeiffer dan dat waar we eigenlijk bang voor waren..

Ik duim,wens,hoop en bid dat Kaatje en Bas vandaag net zulk goed nieuws krijgen.

en Mayte: mens wat ben je dapper en sterk, ik maak een diepe buiging voor je... ondanks de diepe downs hoop ik dat jullie toch nog heel veel kunnen genieten van Vincent en dat hij zoals je zelf ook schreef niet zoveel pijn zal hebben zodat jullie rustig en waardig afscheid van hem kunnen nemen.

Heel veel liefs en sterkte,

Andrea2

rosa

rosa

11-03-2008 om 14:29

Wat heerlijk, andrea

Wat een goed nieuws voor jullie!

Rosa

Pebbels

Pebbels

11-03-2008 om 14:40

Gelukkig andrea

Wat een heerlijk nieuws!!

anna van noniemen

anna van noniemen

11-03-2008 om 14:44

In ieder geval 1 lichtpuntje

Andrea, wat fijn voor jullie!

Mayte, ik weet niet goed wat te zeggen....Sterkte is wel het minste dat ik kan wensen.....

Kaatje, mijn vingers zijn blauw, ik hoop toch zo op nog een lichtpuntje......

Puck2

Puck2

11-03-2008 om 14:49

Fantastisch andrea

Geweldig nieuws Andrea, wat een opluchting zal dat zijn, je voelt je vast 100 kilo lichter nu. En nu Kaatje nog: o wat hoop ik dat jullie ook zulk goed nieuws zullen krijgen.

Tim! wat geweldig!

Andrea, ik denk dat iedereen hier gewoon heel erg blij met jullie mee is, met zulk goed nieuws. Wat heerlijk, wat geweldig, wat ongelooflijk goed! Gefeliciteerd!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.