Gezondheid

Tineke
29-02-2008 om 11:59
Leven tussen aanhalingstekens, een update
Het liefste zou ik schrijven dat het hier zo goed gaat, dat we de boel op de rit hebben. Zoiets hadden we onszelf immers ook beloofd, de tijd van de Mattheuspassion is aangebroken, en dan zouden we veel procentjes 'gewoon leven' herwonnen hebben.
Maar dat is niet zo. Het lijkt alleen maar beroerder te gaan. Bas heeft steeds zwaardere medicatie nodig tegen de pijn. Komende week wordt er een scan gemaakt, voor de zekerheid, om te kijken of er niet opnieuw gruwelijke dingen aan de hand zijn. Het zou z'n klachten wel verklaren, maar tegelijkertijd was er gelukkig wel een arts die het zich niet voor kon stellen dat het opnieuw foute boel zou zijn.
Het is moeilijk nu de lichtpuntjes te zien, het is moeilijk om moed te houden. Bij mij is de energie eigenlijk wel diep onder het nulpunt gezakt.
Zoiets gaat het dus, ik had echt een ander berichtje willen plaatsen.

Mari
11-04-2008 om 15:46
Kring
Met tranen in mijn ogen, maar ook met een gevoel van opluchting dat het erge lijden van Bas over is, pak ik de hand van Rachel en steek mijn hand uit naar...

wendelien
11-04-2008 om 15:50
Kring
Ach, hopelijk was het zacht en licht, Ik pak de hand van visje en steek de andere uit naar .....

SuusMaria
11-04-2008 om 15:55
Mijn handen
Ik steek mijn hand uit naar de vorige en houd de ander open voor de volgende... Sterkte Kaat en kinderen... Suus

Jessicah
11-04-2008 om 16:05
Kring
En dan opeens is dat berichtje daar....
Jessicah geeft een hand aan Suus en steekt een hand uit naar...

kleintjie
11-04-2008 om 16:11
Kring
diep ontroerd door de grote kring. en met een gevoel van verdriet voor de heksevetjes..
Ik pak de hand van Reina en strek de mijne uit naar...

gruffalo
11-04-2008 om 16:20
Kring
zo triest...
ik pak de hand van emmonis en geef mijn andere hand aan...

Sarah E.
11-04-2008 om 16:27
Kring
ik pak de hand van bape en reik mijn andere aan .....
Liesje
Een warme omhelzing voor iedereen die verdriet heeft vandaag.

Mariek
11-04-2008 om 16:29
Kring
Ik pak de hand naast mij vast en hoop dat Kaatje en haar gezin en iedereen die heel dicht bij hen staat voelt dat deze kring groter en groter wordt en dat zij daarvan in het middelpunt de steun van ons allen mogen voelen.
Ik steek mijn hand uit naar.....

Mariska B.
11-04-2008 om 16:31
Kring
Ik steek mijn hand uit naar Mariek, en wens Kaatje en de familie veel kracht toe... Mijn andere hand steek ik uit naar ...

jair
11-04-2008 om 16:35
Kring
Nikus ik neem je hand en steek hem uit naar...
Kaatje, kinderen en familie; sterkte...

Heirthe
11-04-2008 om 16:37
Kring
ik sluit me aan en pak een hand de andere steek ik uit naar...
Arme Kaatje, wat moet dit een groot verlies voor je zijn, alle sterkte van de wereld voor jou en je kinderen.

makay
11-04-2008 om 16:38
Kring
Ik doe mee in deze grote kring vol lieve mensen.
Bas, rust zacht.......
Kaatje ik ken je niet maar ik wil jouw en je kinderen in deze moeilijke dagen heel veel sterkte toe wensen.........
Makay

Maatje
11-04-2008 om 16:39
Kring
Ik ga vol in de kring staan, we huilen, we troosten, geef de mensen links en rechts van me een hand...