Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gerdina

Gerdina

02-01-2009 om 21:19

Ook deze meelezer

wil jullie een goed 2009 wensen. Vol liefde en licht.
warme groet,
Gerdina

Tineke

Tineke

04-01-2009 om 14:10

Thuis en einde

Lieve mensen, we zijn weer thuis. Onze vakantie was goed, goed uitgerust, lekker veel niks gedaan en veel tijd voor weer een stukje verwerking. Daardoor lijkt het nu alsof het leven ietsje lichter is geworden. Dat geeft ruimte om een stapje richting toekomst te zetten.
Thuiskomen was fijn dit keer, eigen bed, eigen spulletjes, we hebben thuis gemist door het grauwe, donkere vakantie-appartementje.
Dank jullie wel voor alle goede en lieve wensen, het is fijn dat zovelen zo blijven meeleven. Ik vertrouw erop dat dat blijft, ondanks dat ik dit draadje nu wel ga afsluiten. Ik sluit af omdat ik verder wil, meer gewoon op het forum rondwandelen en reageren. Daarnaast wordt het rouwproces steeds diepgaander, refereert meer en meer aan mijn totale 'ik' die opsekop staat, en dat is nu eenmaal ongeschikt voor een openbaar forum.
Ik ben blij dat ik alles tot nu toe met jullie heb mogen delen, dat is zeer waardevol geweest. Ik heb het gered door jullie fantastische steun, dank jullie wel,
liefs Kathelijne

WiekeB

WiekeB

04-01-2009 om 14:57

Vreemd idee

Ik bedenk me nu dat met het sluiten van dit draadje, ook deze nick definitief verdwijnt. Maar dat is niet erg, ik ben meer dan deze nick
Lieve Kathelijne, ik kan niet anders dan met jou en jullie blijven meeleven. Zo te lezen kom je steeds dichter bij de kern van je rouwen? Je weet waar je ons kunt vinden. Twijfel nooit of we er zullen zijn als het nodig is.
Liefs, Wieke

Minet

Minet

04-01-2009 om 14:58

Kaatje

Wat heerlijk dat de vakantie goed was, en dat thuiskomen dit keer fijn was!
Ik heb dagelijks meegelezen, niet zo vaak een reaktie gepost, want mijn woorden werden al door anderen geplaatst.
Ik wens je heel veel sterkte met jouw nabije toekomst, en veel geluk, liefde en plezier in de verdere toekomst.
Tot tiks op een andere forumplek

Groetjes, Minet

Rafelkap

Rafelkap

04-01-2009 om 19:22

Geluk

lieve Kaatje
Ik vind het bewonderingswaardig hoe je je leven weer op poten probeert te zetten. Ik wens jullie alle geluk van de wereld en wie weet tot ziens (nieuwe nick?) in een ander draadje.
liefs van rafelkap

Petra-

Petra-

04-01-2009 om 20:18

Lieve kaatje

Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie door deze vakantie ruimte hebben gekregen om voorzichtige stapje richting jullie toekomst te gaan maken. De weg is lang, en uiteindelijk zullen jullie het moeten doen. Maar altijd zal er het vangnet OOL zijn om jullie te steunen, naar jullie te luisteren.
Ik wens jou en je kinderen voor 2009 heel veel lichtpuntjes en ruimte om dit moeilijke proces door te maken!

reina

reina

04-01-2009 om 23:07

Kaatje

Wat fijn te lezen dat thuiskomen fijn was. En meeleven? Natuurlijk! Sommige mensen vergeet je nooit meer, ook al zeg/schrijfje dat niet steeds, dat geldt zeker voor Kathelijne en Bas!!

Amarins

Amarins

04-01-2009 om 23:35

Even zwaaien

.... tot ziens elders op het forum. En Kaatje, respect, veel respect voor jullie. Het ga jullie goed!

tonny

tonny

05-01-2009 om 00:00

Alle goeds!

en al stopt deze draad, we blijven steeds aan jullie denken!

tonny

Bastet

Bastet

05-01-2009 om 07:38

Kaatje

We spreken elkaar nog wel,her en der op het forum,ik wens je meer goeds dan ik omschrijven kan.
liefs,Bastet

Twee duimen in de lucht

voor jou dappere kaat !!!
het ga je goed bij al wat je doet !!!

Dag!

Tot op een ander plekje van het forum.
Het ga jullie goed!!

Knuf

Jij blijft, wij blijven. Dikke knuf en veel moed gewenst.

MLN

MLN

05-01-2009 om 14:25

Dag!

Dag Kaatje! Tot op een ander plekje!

mirreke

mirreke

05-01-2009 om 18:12

Dag kaatje

Fijn dat de vakantie fijn was, fijn dat je weer blij bent om thuis te zijn.
Ik wens jou en de jouwen veel gelukkige momenten, en ik hoop dat je ondanks het gemis van je geliefde ooit weer vanuit de grond van je hart kunt zeggen dat je gelukkig bent. En ik vind je fantastisch, een fantastische moeder en vrouw, gewoon een fantastisch mens die gewoon haar best doet in de moeilijkste situatie die je je maar kunt voorstellen. Dag Kaatje,
Knuffel, Mirjam

Dag!

Veel geluk voor de toekomst, voor jou en je kinderen! Tot elders op het forum.

Kaatje

Ik lees je afscheid van het ´draadje´ als iets positiefs. De tijden waarin je onder je dekbedje zou willen verdwijnen, om niet meer tevoorschijn te komen, ebben misschien een beetje weg, langzamerhand lééf je weer een beetje, ipv overleven.

Tenminste, ik projecteer maar heftig hoe ik het rouwen ervoer. Ik voelde me zo buiten de wereld staan, ik kon me niet voorstellen dat mensen zomaar doorleefden -en gingen, terwijl mijn wereld, zo abrupt, tot stilstand was gekomen.

Ik herinner me niet een specifiek moment waarop dat overleven weer een beetje leven werd, maar ik weet wel dat het langzamerhand weer kwam (en dat ik me er ook over kon verbazen).

Ik hoop van harte dat het goed met je gaat, natuurlijk het gaat het met vallen en opstaan en het gemis en verdriet zijn niet ineens over (integendeel, het gemis blijft voor altijd, ik merk dat het verdriet wel ´verzacht´), weet dat er altijd wel iemand is, hier, met een lezend oog en een warm hart (en dan bedoel ik natuurlijk niet alleen mezelf )
Sterkte en liefs!
Mien

Kaatje

Net als Mien* hoop ik voor jullie allemaal dat 'overleven' steeds beetje bij beetje meer 'leven' wordt.
Heel veel sterkte en het ga jullie goed,
heli (een meelezer)

elsje78

elsje78

07-01-2009 om 21:43

Liefs

heel veel goeds en heb bewondering voor jullie!!

liefs ELske, een trouwe meelezer...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.