Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mayte*

Mayte*

12-03-2008 om 21:30

Warm

Een warm bad, deze OO community. Dank voor jullie kaarsen en gedachten voor ons.

Mijn man en ik hebben ons evenwicht wel weer hervonden. Het is zoals het is. We varen weer mee op de stroom die het leven is. Het grote loslaten is al een tijdlang gaande en gelukkig is ons in dit proces tijd gegund. Tijd om na te denken, te lezen, te mediteren, te praten. Daardoor kunnen we de onvermijdelijkheid onder ogen zien. Met gebroken hart, zo nu en dan, maar nu ook wat vaker vanuit de rust van de acceptatie.

Na de hele hectiek van vorig jaar, dobberen we nu ergens waar het relatief rustig is. We zijn thuis, we blijven thuis en we houden zelf de regie. Onze enige prioriteit nu is Vincent veiligheid, geborgenheid en liefde geven. Het leven gaat gewoon door, van dag tot dag. We doen wat kan en wat nodig is, iedere dag weer.

De levensenergie trekt steeds een beetje meer uit hem weg, maar hij is nog steeds vrolijk. Als hij zich goed voelt, is hij lekker aan het spelen. Als hij moe is gaat hij even liggen. En als hij pijn heeft zijn wij er om hem te helpen. Hij leeft zo in het moment. Zonder angst, zonder toekomstbeeld, zonder frustraties of boosheid. Een groot voorbeeld is het, dit kleine mannetje.

Lieve groet, Mayte

Mayte

Wat omschrijf je prachtig je droevige verhaal. Wat een warmte en liefde spreekt eruit..

Heel veel sterkte!

Piedjee.

Mayte

Och Mayte, was is het toch steeds weer verdrietig om je berichtjes te lezen. Zo als je vol liefde over hem schrijft, en dan te weten dat jullie afscheid van hem moeten nemen.
Wat een dapper ventje is die kleine Vincent van jullie! Zoals hij vrolijk doorspeelt.
Ik hoop met heel mijn hart dat jullie nog lang van hem mogen genieten en dat zijn afscheid zo pijnloos mogelijk is.

Veel liefs,
Diana

krin

krin

12-03-2008 om 22:16

Ach mayte

Wat raar en mooi, zo bijna vanzelfsprekend als je het onvoorstelbare beschrijft. Zo te lezen heb je een goede leermeester aan je zoon. Dat de momenten maar lang mogen duren.

wosy

wosy

12-03-2008 om 22:26

Kippenvel

Dik, heel dik kippenvel heb ik op mijn armen staan bij het lezen van jouw berichtjes Mayte*. Ik vind het onbeschrijfelijk hoe jullie met het onomkeerbare afscheid van jullie allerliefste bezit omgaan......hou elkaar zo vaak als mogelijk heel stevig vast, in gedachten doen wij dat ook!

Tineke

Tineke

12-03-2008 om 23:00

Zeer slecht nieuws

...
ik had zo graag samen oud willen worden
...

margje van dijk

margje van dijk

12-03-2008 om 23:19

O nee kaatje

Dat kan toch niet waar zijn.

Ik heb net mijn glas wijn omgegooid na het openen van je bericht, ik schrik me naar, maar wat doet het er toe.

Geen tekst heb ik.

..........

Margje

O...

wat een verschrikkelijk, verdrietig nieuws is dit.

andrea2

andrea2

12-03-2008 om 23:42

...

oh nee Kaatje, wat erg...

denk aan jullie

Liefs

Andrea

mirreke

mirreke

12-03-2008 om 23:46

Ach nee

...

diepe stilte hier

mirreke

mirreke

12-03-2008 om 23:51

Mayte

Ook bij het lezen van jouw berichtje, diepe stilte weer.
Wat een mooi mensje is jullie Vincent. En wat een geluk dat Vincent jullie als gezin heeft.
Maar waarom gebeuren deze dingen nou toch... Ik begrijp er soms helemaal niets van.
Een knuffel voor jullie allen, in warme ontroering
Mirjam

wosy

wosy

12-03-2008 om 23:57

Kaatje...

sprakeloos.....

Jujube

Jujube

13-03-2008 om 00:10

Kaatje

Hier zijn geen woorden voor....Wat vreselijk voor jullie allemaal.

Amarins

Amarins

13-03-2008 om 00:30

Kaatje

Nee, dit mag toch niet, dit kan toch niet?

elle

elle

13-03-2008 om 00:36

Kaatje

...nee...

Ach lieve mensen

wat is dit gruwelijk nieuws. Wat ontzettend verdrietig. Geen hoop meer; in plaats daarvan het onaanvaardbare moeten accepteren. Ik hoop dat jullie elkaar kunnen troosten, warmte kunnen vinden bij de mensen dicht om jullie heen.
Heel veel sterkte,
Hermione

MCS

MCS

13-03-2008 om 04:16

Kippenvel

Kaatje, een schok trekt door mijn lijf na het lezen van die éne zin. Wat gruwelijk erg...
Heel veel sterkte en liefde stuur ik over de oceaan heen naar Nederland voor jullie allemaal.

Maribel

Maribel

13-03-2008 om 06:20

........................

Kaatje ik zit met tranen in mijn ogen, wat een verschrikkelijk verpletterend nieuws!! Ik kan me alleen maar voorstellen waar je nu doorheem gaat en die gevoelens wat die voorstelling los maakt wordt ik al akelig van, laat staan als je er zoals jij echt voor staat! Vanaf het allereerste berichtje "terecht ongerust?"heb ik meegelezen en meegevoeld. Soms met een glimlach nog vaker met een traan maar bovenal met hoop en bewondering voor jullie. Ik heb nooit wat gepost want op de zoveelste sterkte en dezelfde woorden van een vreemde zat je niet te wachten vondt ik. Dat voelde voor mij alsof ik afbreuk zou doen aan jouw gevoelens. Lieve Kaat, dit is de zoveelste aardbeving in je gezin, een van een onvoorstelbare omvang, sterkte vindt ik niet op zijn plaats, je begrijpt me vast wel. Ik wou dat ik kon toveren...........................
Mijn hart gaat naar jou en degenen die je zo lief hebt uit.
Maribel

Lynna

Lynna

13-03-2008 om 06:47

Wat erg

Wat erg Kaatje, ik weet niet wat ik moet zeggen.
Veel sterkte dan maar (klinkt ook zo nietszeggend). Het is afschuwelijk voor jullie!

reina

reina

13-03-2008 om 06:58

Kaatje

Meid toch, ik heb hier geen woorden voor

Bastet

Bastet

13-03-2008 om 07:32

Als ik kon toveren.....

Lief Kaatje,lief mens,ik ben stil.....
Bastet

Mijn god

Wat erg, wat erg. Ik weet even helemaal niks. Wat gun ik jullie anders....

Wat een verschrikkelijk bericht.............. .

Ook ik kan hier alleen maar stil zitten. Heel stil......

Kaatje

sterkte... ik vind het zo erg voor jullie

gruffalo

Karen

Karen

13-03-2008 om 07:53

Oooowwww

Kaatje,Bas en kinderen.......wat een afschuwelijke uitslag
Wat valt er te zeggen.....

Liefs, Karen

Jade

Jade

13-03-2008 om 08:39

......

ik sluit me aan bij Fladderbeestje: verdomme!!!!!!!

Lieve lieve Kaatje, wat verschrikkelijk.....je man, je maatje, de vader van je kinderen......wat is het leven soms k*t(

amk

amk

13-03-2008 om 08:41

...................

ik weet ook echt niets anders als heel veel sterkte.
een diepe stilte is wel op zijn plaats.

Angela

rosa

rosa

13-03-2008 om 08:42

Onvoorstelbaar

wat een vreselijk nieuws.

Alle liefs, Kaatje en de jouwen.

Rosa

Kaatje......

Ik zit hier als versteend achter mijn computer. Door vakantie en modem-gelazer even off line geweest, en wat lees ik nu toch in vredesnaam allemaal! Dit kan toch
niet waar zijn!!!

Ik ben sprakeloos. Ik wilde dat ik iets voor je kon doen.

Ingrid

jms

jms

13-03-2008 om 09:04

Ach k*t

Wat onvoorstelbaar Kaatje, het mag gewoon niet, ik kan het hier van achter de pc gewoon nog niet geloven. Heel veel sterkte (hoe loos dat ook klinkt), van iemand die ook aan jullie denkt en nu eventjes gaat huilen, groeten jms.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.