Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Biene M.

Biene M.

02-03-2011 om 19:48

Loopoor

Mijn zoontje heeft sinds vandaag een loopoor, hij was al een paar dagen niet zo lekker met af en toe koorts. Hij heeft er best last van, pijn als hij ligt en net liep zijn temperatuur ook weer op.

Nu is hij morgen jarig en zaterdag vieren we daarom een feestje. Ik las op internet dat een loopoor één à twee weken aanhoudt. Is dat alleen dat er viezigheid uit zijn oor komt, of blijft hij zich al die tijd ziek voelen? Heeft het zin het feestje door te laten gaan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

02-03-2011 om 20:13

Hier

Looporen van zowel dochter als mijzelf waren vrij gauw pijnloos, alleen nog maar vies. En ook na een paar dagen alweer over. Eigenlijk deed het vooral pijn voordat het doorbrak. Ik zou er in jouw geval dus op gokken dat het feestje wel kan doorgaan.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

02-03-2011 om 21:09

Hier veel ervaring met looporen. Eigenlijk is de pijn vrijwel gelijk weg als het loopoor begint, want doordat de troep eruit komt zit er geen druk meer op het trommelvlies. Ik denk dat dat feestje wel moet lukken. Als het na een dag of vijf nog niet over is zou ik wel even met de huisarts overleggen.

Tango

Tango

02-03-2011 om 21:38

Lastig te zeggen

Als hij nu het doorgebroken is toch nog pijn en koorts heeft, is er lastig iets over te zeggen. Misschien kun je even aankijken hoe het morgen gaat en dan een beslissing nemen. Is het trouwens een kinderpartijtje of een feestje voor familie? Vind ik ook nog wel uitmaken. Een kinderpartijtje lijkt me echt niet fijn voor hem als hij niet fit is. Bij een familiefeestje kan hij best af en toe rustig op de bank zitten ofzo.
Tangozoon heeft vorig jaar een loopoor gehad en had hier ook best een tijd last van. De pijn was er vooral voordat het doorbrak, maar ook daarna nog wel. Ik weet nog dat hij een paar dagen erna een partijtje had van een vriendje en ik hem daar voortijdig moest ophalen omdat hij pijn had. Eenmaal weer thuis ging het weer beter. Hij ging verder ook wel gewoon naar school, maar was wel minder fit. Bij hem duurde het meer dan twee weken, na ruim een week naar de huisarts geweest en toen kreeg hij antibiotica, toen ging het wel snel beter.

Biene M.

Biene M.

05-03-2011 om 10:56

Bedankt

Dank voor de reacties! Tja, ik was een beetje verbaasd dat hij nog zoveel pijn had en koorts, omdat ik gewend ben dat de ergste last voorbij is als er een klodder op het hoofdeinde ligt. Inmiddels is de koorts weg en pijn heeft hij alleen 's nachts nog, dus gelukkig hebben we het feestje niet afgezegd.

(Helaas heb ik griep en de baby waterpokken, er lijkt een vloek op dit feestje te rusten!)

Tink

Tink

05-03-2011 om 23:44

Oef

Jullie zijn wel de klos! Beterschap allemaal!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.