Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Meditatie-app

Ik ben op zoek naar een goede meditatie-app, en er zijn op internet wel wat recensies te vinden maar die zijn soms achterhaald en dan weet ik nog niet wat een goede keuze is. Daarom ben ik benieuwd of mensen wat ervaring willen delen hier?
Een vriendin van mij was erg enthousiast over Bhuddify maar ik vond het ingewikkeld om die op mijn telefoon te krijgen, misschien moet ik nog eens een nieuwe poging doen.
Iets betalen vind ik niet erg, maar sommige vragen wel een erg hoog bedrag of een flinke maandelijkse bijdrage en dat is me te gek, dan zet ik liever iets van spotify op of zo denk ik...

Headspace. Niet gratis, wel heel fijn. Je kon het altijd gratis 10 dagen  proberen. Is  vast nog steeds zo. 
het is wel Engels….

Ik zelf gebruik Inside Timer. Wat ik fijn vind is de grote diversiteit. Ik doe geen trainingen, al staan die er volgens mij ook op, maar gebruik hem voor als ik meditatie over een specifiek thema zoek, mindfullness oefeningen of rustige muziek voor om zelf op te mediteren.

Insight Timer dus

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.