Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tanneke

Tanneke

30-08-2010 om 21:20

Melatonine vraag

Beste allemaal,
Heeft er iemand ervaring met melatonine?
Ik vlieg volgende week vanuit de USA naar Nederland en kan dus noooooit slapen tijdens de lange vlucht.
De eerste avond daar slaap ik een paar uur en ben ik om 1:00 uur snachts wakker en kan pas weer slapen tegen de ochtend.
Dat duurt meestal een paar dagen.

ik hoor van verschillende mensen die baat hebben bij melatonine en ik heb het nu dus in huis.
Begijp ik goed dat je het neemt de avond dat je aankomt?

Ik zie dat ik het een uur voor het slapengaan moet nemen,maar geld dat ook tijdens de vlucht?
Ik bedoel, ik snap het wel op de terug weg, want dan kom ik aan op dezelfde dag.
Maar op de heenweg, dus naar Nederland toe, heb ik toch eigenlijk ook een nacht, dus neem ik het dan ook in?

Het is een beetje puzzelen met het tijdverschil.
Ik vertrek rond 16:00 smiddags en kom aan de volgende ochtend. Dan kan ik het toch ook gewoon na een uur of vier in het vliegtuig nemen?

Misschien een simpele vraag hoor,maar ik begijp er niks meer van.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dendy Pearson

Dendy Pearson

30-08-2010 om 21:51

Volgens mij

moet je het gewoon 2 uur voor je wilt gaan slapen innemen. Dat heeft niets met tijdwverschil te maken. Mijn man gebruikt het op deze manier tijdens zijn ploegendiensten. En het staat hier ook op de verpakking.

Dendy

Sawo

Sawo

30-08-2010 om 22:52

Terugweg

Hoi Tannke

je hebt er vooral baat bij als het tijdsverschil zo is dat nog geen slaap hebt. Dus als je terugkomt en je wilt slapen dan kan je het nemen. Ik heb het laatst niet genomen op de vlucht dan kan wel als je daar wilt slapen.
Maar vooral als je weer terug bent in Nederland kan je het gebruiken voor je jetlag.

groet

Saar

Tanneke

Tanneke

31-08-2010 om 22:34

Was niet zeker

Omdat het hier NIET specifiek vermeld staat op de verpakking vroeg ik het, want ik was er niet zeker van of je het ook tijdens de vlucht gebruikt of alleen de eerste een of twee nachten als je aankomt.

Ik vlieg van de USA,waar ik woon, naar Nederland en kwam er niet uit met dat spul hier. Er waren een paar verschillende merken, die allemaal wat anders vermeldden op de verpakking. lekker handig!

In elk geval bedankt voor jullie reactie!Ik neem het gewoon lekker in het vliegtuig en zie wel hoe het loopt met het slapen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.