Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Petra-

Petra-

10-11-2009 om 18:33

Mexicaanse griep en sint maarten

Morgen is het Sint Maarten, en hier in huis heerst de Mexicaanse griep. Wat doen we, snoepjes buiten neerzetten, bel uit? Of hangen we een briefje op?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mar-ank

mar-ank

10-11-2009 om 21:12

Ik zou...

...als je er de fut voor hebt, een groot plakkaat op de deur hangen met iets van; "Pas op, besmettingsgevaar! Mexicaanse griep!" En dan een pot snoep erbij en de tekst; "We doen niet open, willen jullie heel hard zingen!"
Of zoiets.

Beterschap!

Waarom?

De kinderen die aan de deur komen gaan waarschijnlijk ook gewoon naar school, de bso, sportclub etc. Daar vliegen de mexicaanse virussen je ook om de oren. Het heeft niet zoveel zin om kinderen te "weren" van je deur lijkt mij.
Overdrijven is ook een vak!

Petra-

Petra-

10-11-2009 om 21:55

Suzanneb

Eigenlijk zou ik mond moetem houden...ik kan alleen maar hopen dat jou alles bespaard wordt.

En daarom zeg ik dat jij misschien beter je mond kan houden, I've been there, ernstig ziek kind en maar moeten hopen dat je kind er bovenop komt....

Fraz

Fraz

10-11-2009 om 22:02

Ik zou

zoiets als mar-ank zegt doen. Zou het in ieder geval wel prettig vinden om het te weten en je probeert besmetting toch zoveel mogelijk te voorkomen.

Idd, als mar-ank

Snoepjes buiten in een schaal en een briefje erbij, dat is toch al hartstikke aardig.

Heel veel sterkte voor je dochter!

mar-ank

mar-ank

10-11-2009 om 22:55

Suzanneb

Ten eerste kan ik me voorstellen dat als je de mexicaanse griep hebt (of een van je gezinsleden), je hoofd er helemaal niet naar staat. Maar dat je misschien toch wel iets wilt doen voor de andere kinderen in de buurt.

Ten tweede is de mexicaanse griep natuurlijk niet te ontlopen. Maar het is toch nog altijd het advies dat als je ziek bent dat je dan thuis blijft, en probeert om te voorkomen dat je anderen besmet. Dus ik vind het helemaal niet zo gek dat Petra hier over nadenkt. En zeker geen overdrijving.

Petra-

Petra-

11-11-2009 om 22:12

We hebben

inderdaad alles dicht gedaan en de bel uit. Dochterlief was zelf boos en verdrietig dat ze niet kan/mocht lopen en daar heb ik lekker mee geknuffeld....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.