Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Micellair Water

Goeieavond allen, deze avond wou ik de kindergryme van mijn dochter afwassen, ik heb dit gedaan met Micellair Water van Garnier voor de gevoelige huid (wat ik ook voor mezelf gebruik). Nu klaagt ze al een halfuur van een erg prikkend gevoel voor in de ooghoeken, naar mijn weten kan micellair water geen kwaad voor de ogen? Iemand tip wat ik nog kan doen om dit gevoel af te laten nemen?

sowieso zou ik heel goed naspoelen met water, even onder de douche laten staan.

Nat washandje op de ogen leggen en even deppen.

Alsjeblieft zoek hulp voor al je topics over (vermeende) oogproblemen. En dan bedoel ik mentale hulp. Dit is niet gezond meer.

ik ben hier niet vaak maar zelfs mij valt het op dat het bij jou alleen maar over ogen en problemen gaat. Bijzonder. 

De meeste mensen wassen kinderschmink (ik neem tenminste aan dat je dat bedoelt, wat is gryme?) eraf met een washandje met water en evt een beetje zeep als het er niet makkelijk af gaat of een wattenschijfje met een beetje babyolie gaat ook vaak goed. Ik zou geen producten gebruiken die voor volwassenen zijn bedoeld, omdat de huid van kinderen vaak gevoeliger is.

Als de oogjes nu een beetje geïrriteerd zijn door dat goedje wat je erop hebt gedaan, gewoon even naspoelen met water.

Ik vroeg meestal als de kinderen geschminkt werden of ze de ogen vrij wilden laten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.