Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

koentje

koentje

09-02-2011 om 10:43

Middenrifsbreukje

heb ik al langere tijd. Is ooit toevallig tegengekomen toen ik onderzocht werd op allerlei vage klachten, na de geboorte van zoon.

Nu heb iki wel eens (met name in de ochtend ) dat ik het gevoel heb dat ik moet boeren, het zit dwars, maar als ik dat doe, dan geef ik soms over ineens. Ik ben dan niet misselijk, maar het overkomt me. Het lijkt een beetje op het ineens even kleine beetjes overgeven tijdens je zwangerschap.
Komt dit door mijn middenrifbreukje?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

09-02-2011 om 15:43

Googel

Als je googelt op klachten middenrifbreuk dan zie je al heel snel dat braken een klacht kan zijn van een middenrifbreuk en dat dat sterk afhankelijk is van de lichaamshouding. Kan dus heel goed.

ayla

ayla

10-02-2011 om 09:12

Ayladochter

Had als baby een middenrifbreuk, zij is hieraan geopereerd. Zij moest vaak overgeven. Meestal doorlopend kleine beetjes. Ook had ze last van zuurbranden en pijn. Na haar operatie was dit eigenlijk verdwenen, overgeven alleen nog als ze echt ziek is.

nicky

nicky

12-02-2011 om 17:46

Naar huisarts

Hallo koentje,

ik heb ook een middenrifbreuk (maagbreuk). het beste is wel om even langs de huisarts te gaan, misschien dat deze maagzuurremmers voorschrijft. Het is namelijk niet goed als er maagzuur steeds naar boven borrelt je slokdarm in.

succes.

Nicky

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.