Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Mijn zoon heeft een ongeluk gehad vandaag

mijn Lieve zoon heeft een ongeluk gehad hij licht nu in het ziekenhuis hij is vanmiddag aangereden en hij is bij kennis hij heeft flinke gekneusde rechte ba. En een gebroken been .ik zal komen de tijd niet veel zijn maar ik wil even voor respect zeggen voor de ambulancedienst in Duitsland ze zijn echt super goed bezig geweest voor mijn zoon  echt super maar ook voor de Nederlandse collega's natuurlijk.dit werk is extreem zwaar vooral mentaal als fysiek en geestelijk echt respect voor deze mensen ik hoop dat mensen mij  begrijpen 🥰💪👍

Sterkte...

Veel sterkte, das niet niks. Ik hoop dat je zoon spoedig herstelt. Ik begrijp je zorgen. Denk ook goed aan jezelf.

sterkte 

Dat was wel schrikken. Veel beterschap voor hem.

Heel veel sterkte! Dat zijn heftige dingen. Zeker als het ver weg gebeurt, ik lees in Duitsland terwijl je zelf in Nederland woont. 
Onze dochter, 21 jaar, heeft 3 weken terug ook een ongeluk gehad. Ze was toen op Mallorca. Wat kan je je dan machteloos voelen, als ze zo ver weg zitten. Gelukkig viel het bij haar mee, gebroken pols, flinke wond op haar wang. Een kleine week later zat ze weer in Nederland omdat ze met die gebroken pols niets kon doen daar. Dat voelde dan toch weer fijner. Hoewel ze zelf vreselijk baalt, want ze had nog 3 weken willen blijven daar. 

Tango schreef op 27-08-2022 om 13:03:

Heel veel sterkte! Dat zijn heftige dingen. Zeker als het ver weg gebeurt, ik lees in Duitsland terwijl je zelf in Nederland woont.
Onze dochter, 21 jaar, heeft 3 weken terug ook een ongeluk gehad. Ze was toen op Mallorca. Wat kan je je dan machteloos voelen, als ze zo ver weg zitten. Gelukkig viel het bij haar mee, gebroken pols, flinke wond op haar wang. Een kleine week later zat ze weer in Nederland omdat ze met die gebroken pols niets kon doen daar. Dat voelde dan toch weer fijner. Hoewel ze zelf vreselijk baalt, want ze had nog 3 weken willen blijven daar.

Dat is zeker een flinke tegenvaller. 

Dat is balen, Tango. Veel beterschap voor jouw dochter ook. Vervelend, zo net in de vakantie. 

Raymy

Raymy

27-08-2022 om 14:31 Topicstarter

mijn zoon Wil jullie bedanken voor de Lieve berichtjes super bedankt en ik bedank jullie voor alle berichten super bedankt 🥰👍💪

Heel veel sterkte! Inderdaad ambulance personeel mag meer waardering krijgt. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.