Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Mirena


Ankeline

Ankeline

26-06-2013 om 20:10

"je leven niet meer zeker"

Hahahahahaha, je leven niet meer zeker. We leven niet in Amerika waar abortusartsen worden vermoord door gristelijke gekken.
Ik vraag me ook af: je schrijft telkens weer dat je het zo druk hebt, dat je wachtlijsten hebt, hoe kan het dan dat je zoveel tijd hebt om hier zoveel te posten?

Ankeline

Ankeline, wees fair, zelfs een drukbezet man als Onno mag toch wat vrije tijd hebben...

De drukte komt en gaat trouwens. Meestal komt de drukte als er met enige nadruk kritische vragen inzake homeopathie worden gesteld. Een aantal jaren terug hadden we er zelfs een heel lijstje van, Primavera weet die vast nog wel terug te vinden. Enfin, in die tijd kwam de praktijk van Onno tot ongekende bloei, meen ik me te herinneren...

Groeten,

Temet

Hombre

Hombre

27-06-2013 om 06:52

Alterneuten en samenzweringen

Ik heb al eens eerder geconstateerd dat aanhangers van alternatieve geneeskunde vaak ook aanhangers van samenzweringstheorieen zijn. De medische wetenschap en aanverwante industrieen zijn voor hen een grote samenzwering.

Het vervelende is dat daar nog een grond van waarheid in zit ook

Onno

Onno

27-06-2013 om 16:35

Een grond van waarheid?

Onze gezondheidszorg is ziek. Dood en doodziek. Er wordt voor miljarden gefraudeerd en wordt voor vermogens aan medicijnen verspild. Medicijnen noemen we 'genees'middelen en symptoombestrijding een geneeswijze. De farmaceutische lobby is almachtig en op de golfbaan worden ook allerlei afspraken gemaakt die ook niet erg fris zijn. Daarnaast wordt er een welhaast hysterische angst gekweekt voor alles en nog wat. kijk maar hoe men omgaat met een relatief onschuldige kinderziekte als de mazelen en de Mexicaanse griep indertijd.
Het zou veel beter zijn als het integratieproces met de alternatieve geneeswijzen sneller zou verlopen. Dat zou de gezondheidszorg vele malen goedkoper maken en tevens een afname van allerlei (kostbare) chronische ziekten. Misschien wordt er iemand op tijd wakker en is het te hopen dat de catastrofe die zich nu ontwikkeld kan worden afgewend, maar ik vrees het ergste.
Ja, iedereen die mij kent weet hoe druk ik het heb. Desondanks heb ik ook nog weleens een kleine pauze.

Daantje50+

Daantje50+

27-06-2013 om 18:14

Helemaal gelijk onno

Je doet net zo hard mee aan het spelletje van Rupsje Nooit Genoeg. Alternatief in geneeswijze, niet in declareren van onnodig gedoe.

De pil of Mirena verhogen licht het risico tijdens gebruik. Net als de andere voorbehoedsmiddelen dat doen als je nog geen kinderen hebt. Of kunstvoeding. Of alcohol of weinig bewegen of of of of.

Angst kweken voor niks? Alternatief heeft het uitgevonden. Ik moet doodsbang zijn voor iedereen in de gezondsheidszorg.

Hoe suf kan je zijn?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.