Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Mamvantwee

Mamvantwee

15-02-2011 om 15:32

Mirena verwijderen, is dat pijnlijk?

Ha dames (heren zullen niet veel te melden hebben over dit onderwerp),

Volgende week laat ik mijn Mirena verwijderen. Wat ga ik daarvan merken? Ja, bij de huisarts met de benen wijd, maar doet het ook pijn? Bij het zetten ruim 5 jaar geleden voelde ik wel een vervelend prikje, en een paar maanden een zeurgevoel. Krijg ik dat nu weer?

En daarna, is er weer kans op maandenlang vloeien? Wanneer is alles weer normaal?

En last but not least...wanneer komt mijn libido weer terug? Want dat is ook al jaren zoek en hoewel ik het niet met zekerheid kan wijten aan de mirena, heb ik toch sterke vermoedens.

groet, mamvantwee

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geen mirena

Maar wel een spiraaltje laten verwijderen jaaaaaaaaaaaren geleden. Pijnloos vond ik het, was ook gelijk normaal.
Geen libidoproblemen gehad
rose

koentje

koentje

15-02-2011 om 16:52

Hier wel

myrena laten verwijderen: geen probleem.
Bloedingen komen na verloop van tijd weer terug.
libido problemen heb ik er nooit mee gehad.

diana deva

diana deva

15-02-2011 om 18:35

En hier

Myrena laten verwijderen: was geen probleem, gedaan door gynaecoloog. Ik heb meteen een koperspiraaltje laten plaatsen.
De menstruatie kwam snel op gang en regelmatig. En ook mijn libido kwam snel weer terug. Volgens mijn man was ik ook veel droger met myrena.

Mamvantwee

Mamvantwee

16-02-2011 om 10:39

Nou, dat klinkt in elk geval bemoedigend. Ik laat geen nieuw spiraaltje zetten, man is afgelopen jaar gesteriliseerd. Ik wil wel eens een tijdje zonder kunstmatige hormonen leven.

Bedankt voor de reacties.

Groet, Mamvantwee

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.