Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Moe, koud en afgevallen

Ik ben zo ontzettend moe en heb het zo enorm koud. Heb een hemd aan, trui, fleece en nog heb ik het koud. En dan ben ik ook nog eens 8 kilo afgevallen in twee maanden tijd zonder er iets voor gedaan te hebben. Dat is wel fijn overigens Maar begin me nu zorgen te maken en kan pas morgen terecht bij huisarts. Wie herkent dit? Met andere woorden, wat zou dit kunnen zijn?
Groetjes, Gonzo

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

19-10-2010 om 09:35

Hij zal

wel even bloed bij je laten prikken om je verder te onderzoeken. Heb je ook ergens pijn?

Gonzo18

Gonzo18

19-10-2010 om 09:49 Topicstarter

Koentje

Een lichte hoofdpijn en met mijn rechteroog zie ik de laatste tijd wat minder goed. Verder niet echt. Als tijdens het squashen. Maar ja, dat gaat ook niet goed door die vermoeidheid...
Groetjes Gonzo

Puck

Puck

19-10-2010 om 11:00

Schildklier?

Dit kan heel goed een te snel werkende schildklier zijn als ik zo je klachten lees. Even bloed laten prikken dus.

soepstengel

soepstengel

19-10-2010 om 18:25

Ja dat dacht ik ook

klinkt als mijn moeder jaren terug. Ik zou even naar de huisarts gaan.

Gonzo18

Gonzo18

19-10-2010 om 19:04 Topicstarter

Soepstengel...

... als dat het is (heb wat gelezen op internet) dan krijg je pillen. Ging die vermoeidheid bij je moeder snel weg?
Groetjes, Gonzo

ishtar

ishtar

20-10-2010 om 10:34

De combinatie

is wat vreemd: bij een te langzame schildklierwerking hoort moe en koud en bij een te snelle hoort het afvallen (en ook wel moe) en oogklachten. Maar geen kouwelijkheid. Juist te warm.

Sancy

Sancy

20-10-2010 om 10:58

Moe en koud

Moe en koud kunnen ook gevolgen zijn van het snelle afvallen.

soepstengel

soepstengel

20-10-2010 om 12:48

Gonzo

mijn moeder had eerst wel medicijnen maar toen dat niet hielp( ze mocht geloof ik, ook niet alle medicijnen ivm maagbloeding)
Toen is ze geopereerd en daarna was het over.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

20-10-2010 om 16:44

Schildklier

Idd naar de huisarts gaan en op oa schildklier laten prikken alsook vit.B. Dit soort symptomen kunnen zeker passen bij of een te langzaam of een te snel werkende schildklier. Mijn moeder had soortgelijke symptomen en bleek dus idd een schildklierziekte te hebben. Sinds ze Thyroid slikt gaat het een stuk beter.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.