Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Jamilla

Jamilla

28-05-2012 om 13:42

Moedervlek/melanoom, zo bang!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

15-06-2012 om 15:45

Blij

Wat ben ik daar blij mee, met deze goede uitslag. Ik heb eerst niet willen reageren omdat ik slechte ervaringen heb met een melanoom. (Mijn moeder jong verloren) En op zo'n verhaal zat je natuurlijk niet te wachten. Omdat het erfelijk is houd ik mijn moeder vlekken ook angstvallig in de gaten en ga liever te vaak, dan te weinig naar de huisarts. Alles wat me niet bevalt laat ik weghalen en tot nu toe is de uitslag nog steeds goed. Supergoed nieuws voor jou, ik denk dat er heel wat van je afgevallen is.

Jamilla

Jamilla

15-06-2012 om 20:14

Te vroeg gejuigd

Dermatoloog heeft me aan het eind van deze dag gebeld. In Nijmegen classificeren ze het toch als een melanoom, ookal zijn ze er niet zeker van.
Balen zeg. De afgelopen weken wordt ik wel heen en weer geslingerd tussen spanning, blijdschap en dan weer spanning.
Ben wel heel blij dat de dermatoloog zo zorgvuldig was om het door te sturen voor een second opinion. Nu gaan ze dus nog wat wegsnijden. Wel heel positief, is dat als het inderdaad toch een melanoom is, wat ik dus nooit zeker zal weten, dat ie maar 0,8 mm is. En dat is mooi! Eigenlijk mag ik dus helemaal niet klagen!
En nu een wijntje

Jamilla

Jamilla

15-06-2012 om 20:17

Brianna

Wat vreselijk dat je je moeder zo jong bent verloren! Kan me goed voorstellen dat je dan altijd met een bepaald gevoel en angst naar melanomen en moedervlekken kijkt. Ik heb nu zelf ook zoiets van: laat alles wat ook maar enigzins verdacht is wegsnijden!

Roosje Katoen

Roosje Katoen

15-06-2012 om 20:27

Jamilla

Fijn dat je een (voorlopig) goede uitslag heb gekregen, geniet van je wijntje!

Jamilla

Fijn om te horen dat het relatief meevalt. Wel een achtbaan zeg, van angst naar blijdschap en een (klein) stukje terug. Hoop dat alles meevalt en je dit gauw achter je kunt laten.

Brianna F

Brianna F

15-06-2012 om 22:28

Jamilla

Toch wel positief en ze zijn er snel bij en dat kon ik van mijn moeder niet zeggen, die werd pas na één jaar! doorgestuurd.
Uit voorzorg ruim laten weghalen, succes ermee.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.