Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Muggenbulten met een gele kop.

Eergisteren ben ik gestoken en de muggebult had meteen een gele kop( leek wel een puist), was erg gespannen en pijnlijk.Nu nog steeds een gele kop en een vuurrod bultje eronder.
Ik hoorde van anderen dat ze daar nu ook last van hadden. wat zou dat toch zijn?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Grappig

mijn zoon komt thuis van school, en laat hetzelfde zien!
Een vette muggebult (tenminste dat denk ik wel) en idd met een gele punt erop...alsof het een puistje is...
Vroeg me ook af wat dat was?

wie weet het?

Tirza G.

Tirza G.

05-09-2011 om 20:19

Nou

Dat lijkt me duidelijk. Een reactie van je lichaam op het antistollingsmiddel wat de mug heeft ingespoten. That's it.

Tirza

Knutselkei

Knutselkei

05-09-2011 om 21:21 Topicstarter

Nou...

mij leek het dus niet duidelijk want waarom hebben de andere steken die ik heb het niet en deze 2 wel?

liora

liora

05-09-2011 om 22:59

Zoon ook

Mijn zoon had dat ook. Een pijnlijke pukkel, eronder erg rood, witte kop. Dat was het dus, ik vond het zo raar.

Enge muggen dus!

Idd

Als ik het heb, altijd laat in het seizoen. Iets met oude muggen oid? En ze zijn idd altijd heel groot en dik en pijnlijk.

Merel

Merel

06-09-2011 om 14:16

Zoon ook

Zoon had dat vroeger ook, ik weet het altijd aan een soort van overgevoelige reaktie. Nu hij ouder is heeft hij 'gewone' muggenbulten.

Gróte mug?

Van het weekend heb ik een écht erg grote mug op jongstes kamer doodgeslagen. Zó groot had ik nog nooit gezien........Zo groot als een dikke vlieg zeg maar. Ik heb 'm nog van de muur gepeuterd want ik kon maar niet geloven dat het een mug was...maar écht dat was het heus, onmiskenbaar. En dochter had ook zo'n rare bult met kop erop.
groeten albana

Fianna

Fianna

07-09-2011 om 17:16

Hier ook al

Zoon had dit laatst ook! Vroeg me al af wat het was.
Zo'n grote mug heb ik nog nooit gezien! Hoe weet je dat het een mug was Albana?

Fleur M

Fleur M

07-09-2011 om 19:18

Ik ook/vraag

Ben vanmiddag ook gepakt door een ,ws hele oude mug,begon met een bultje met een soort van rood gat erin,en binnen een uur of twee is het nu een rood bultje met een geel/witte kop geworden, wat ik alleen niet helemaal snap,en dat is dus eigenlijk ook mijn vraag,een normale muggebult jeukt als de pest maar deze doet zeer, straalt helemaal uit en voelt erg ongemakkelijk en dus geen jeuk,herkenning?

Knutselkei

Knutselkei

08-09-2011 om 19:59 Topicstarter

Gelukkig hebben jullie het ook

Deze deed idd alleen maar erg zeer en jeukte niet,ik heb nu nog steeds een vuurrood blutje met een dikke korst in het midden.

ilsepilse

ilsepilse

13-09-2011 om 11:32

Tijgermugje?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.