Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Polly Shearman

Polly Shearman

26-03-2009 om 11:34

Nagel van teen af, help

Gisteren avond in bad, dacht ik even aan mijn teen te plukken kwam spontaan de hele nagel er mee af. ( van de teen naast de grote) Nou loop ik op sandalen want schoenen aan is lastig. Allemaal niet erg, maar het grote punt is dat ik as zondag een hardloopwedstrijd heb ( niet dat ik erg hard loop, maar dat terzijde)
Wie heeft er een goede tip, zodat ik toch zondag normaal in mijn schoenen kan? en kan rennen???

groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

26-03-2009 om 11:47

Heu

Huisarts???

Vera*

Vera*

26-03-2009 om 11:50

Je kunt een pedicure bellen en het probleem voorleggen. Als ik met vriendin (en pedicure) in de sauna zit doet ze niets anders dan voeten/tenen kijken en ook op de mijne commentaar leveren.

Polly Shearman

Polly Shearman

26-03-2009 om 11:53

Tinus!

die heb ik natuurlijk al gebeld whahah maar die kan niks voor me doen, de apotheek heeft wel een soort spalk maar hij vreest dat hardlopen met dat ding niet soepel zal gaan.
een pedicure heb ik nog niet geprobeerd. zal ik eens bellen..

groet, polly

Polly Shearman

Polly Shearman

26-03-2009 om 12:02

Pedicure heeft ook geen idee

En die zei toen ze mijn verhaal hoorde: OEI?

ja als een pedicure al oei zegt... aaarhg heb ik weer dit..

Rafelkap

Rafelkap

26-03-2009 om 12:18

Au!

Misschien van die dikke plakkers die je gebruikt om de druk op likdoorns te verminderen? Zou dat schelen met de pijn?
ik dacht gewoon van hansaplast.
Een pedicure kan em ook inpakken maar je kan je teen misschien ook zelf inpakken?

Niet

Niet hardlopen, Polly. Doe je teen een plezier en ga die wedstrijd maar niet lopen.

Polly Shearman

Polly Shearman

26-03-2009 om 14:20

Ha!

mijn lijf moet wel met ernstigere maatregelen komen om mij een halt toe te roepen hoor, zo'n klein teentje brengt mij er niet van af... Ik moet en zal lopen zondag.
Ik kan nog altijd mijn schoen heel strak strikken dan krijg ik altijd last van gevoelloze tenen, en dat is in dit geval best handig dacht ik zo.
Ben inmiddels langs apotheek gegaan, en heb spoort sporttape gekregen wat ik er omheen kan doen, soepeler als elk andere soort pleister en het hecht niet aan de wond. Ik blijf vandaag nog maar even met een blote voet lopen, kan het goed luchten, morgen tape erom, sok aan en rondje lopen, kijken wat tie doet!

Maanden heb ik getraind, mijn angst sta ik op het punt om te overwinnen en dan zal ik thuis blijven voor zo'n teentje?? ik dacht het niet!

Polly

Ge zijt een eigenwijs mensch However, echt praktische tips heb ik verder niet voor je, het spijt me. Succes!

Coco

Coco

26-03-2009 om 16:23

Doet het pijn?

Je hebt er niet bij gezegd of het pijn doet of niet.
Bij mij kwamen laatst de nagels van maar liefst allebei mijn grote tenen eraf (maar dit was een zeer langzaam proces; ik had één keer een tennistoernooi gespeeld op te kleine schoenen, met als gevolg blauwe tenen en nagels die loslieten). Het was een vreselijk gezicht (mijn man zat zeer demonstratief te griezelen toen ik ze verwijderde), maar het deed in het geheel geen pijn.
Als je er dus niet echt last van hebt kun je er misschien gewoon ter bescherming een blarenpleister of zoiets overheen plakken en vrolijk gaan hardlopen. Als het wél pijnlijk is zou ik het advies van de vorige posters opvolgen en niet gaan lopen.

Ach polly

Ze snappen er ook niks van hier, he?

Aha...hier hang je uit

ik hoop echt dat morgen het al een stuk beter voelt. Ik gun je het zo (en ondertussen door alle peptalk leveren en je er doorheen sleuren, mezelf ook wel een beetje dat je kunt lopen zondag.
Ik gun je gewoon de kick dat je in Zandvoort een mooie tijd neerzet. Dat je van pure trots een weeklang met je medaille om gaat lopen, zeg maar!

groetjes van Purk

Lea van der Heuvel

Lea van der Heuvel

27-03-2009 om 11:30

Oei polly, dat doet pijn!

Die nagel zit er normaliter niet voor niets en zonder nagel hardlopen is erg pijnlijk. Ik zou er toch nog eens over nadenken, er zullen toch wel meerdere hardloop wedstrijden volgen en die maandanlange training is toch niet voor niks?

Als je toch perse wilt lopen en de pijn is houdbaar, dan is dit misschien een tip:

Knip een stuk uit je schoen op de plek waar je teen tegen de bovenkant komt en slik voor de wedstrijd 1000mg paracetamol...

Sterkte en als je gaat veel succes!

Polly Shearman

Polly Shearman

27-03-2009 om 11:58

Goed nieuws

Ik had vannacht in bed een briljant plan bedacht en het werkt. Ik heb met een kwastje vloeibare paracetamol op mijn teen gesmeerd. Er zit trouwens een pachtig roze huidje over dus geen open wond meer. Het werkt. Het doet een stuk minder mijn. Ik voel het nog wel. Maar loop al de hele dag met pantoffel aan en dat gaat prima. Vanmiddag nog aansmeren en daarna sokken aan. Als dat goed gaat ook schoenen en heel klein stukje rennen. Bedankt allemaal voor het mee denken. Ik ben heel eigenwijs dat weet ik. Groet, polly

Polly Shearman

Polly Shearman

27-03-2009 om 12:50

Hoera!

ik heb sokken aan ! ik ben als een kind zo blij!

Polly!

Je bent een held op sokken!

Run baby run!

Polly gaat rennen, polly gaat rennen! Joepie!

Nou, nog even het testje vanmidddag en dan kan je je tas gaan pakken voor zondag. Laat ze daar maar eens poepie ruiken. Met een Polly valt niet te spotten!

groetjes van Purk

p.s. ik denk dat ik inderdaad maar eens een pot van die vloeibare paracetamol op mijn knie ga smeren....wie weet helpt het

emmonis

emmonis

27-03-2009 om 20:29

Polly

Wat een creativiteit! Je moet wel gaan lopen, zou ik zeggen. Waar ben je anders zo zenuwachtig voor geweest? Dat zou wel een erg grote verspilling van energie zijn geweest .
Zet hem op zondag!

En polly ......

hoe ging het?
Ik moest nog even aan je denken vanmiddag toen ik na wat zon ineens in een hagelbui fietste, hebben jullie het droog gehouden?
En je teen?

amk

amk

29-03-2009 om 20:11

Zie voor polly's prestatie het draadje bij gezellig

Want ons Polly heeft een super prestatie geleverd!!!!!

Angela

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.