Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Berber.

Berber.

11-04-2011 om 19:42

Napijn keelamandelen knippen

Bij mijn zoon zijn afgelopen woensdag keel- en neusamandelen geknipt. Op zich hersteld hij zich prima, is levendig, drinkt en eet (een beetje) en is koortsvrij maar ik merk dat hij nog erge keelpijn heeft. Ik zie het als hij slikt en ik merk het aan hoe hij praat. Het is geen klager, eerder het tegenovergestelde, dus ik moet hem zelf een beetje extra in de gaten houden.

Ik bel morgen sowieso even naar het ziekenhuis maar ik vroeg me af of hier iemand misschien kan zeggen of het normaal is dat het nu nog zo pijnlijk is en hoe lang die napijn kan duren.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Valkyre

Valkyre

11-04-2011 om 21:41

Voor hem denk ik niet normaal

Ik heb de operatie als volwassene ondergaan, maar dan kan 't wel twee weken duren. Bij jonge kinderen moet het na vijf dagen toch wel weer redelijk normaal zijn. Ik zou even de afdeling chirurgie bellen en vragen of de chirurg even kan kijken of er geen infectie in de operatiewond zit. Misschien is 't niks, maar voor de zekerheid... En als 't normaal is, kun je misschien nog wat pijnstilling geven.

Sterkte - gelukkig is 't ergste over! (Ons binkie was echt een zielig vogeltje na zijn liesbreukoperatie... Ben zo blij dat-ie weer helemaal fit is!)

Hoort erbij

Mijn zoontje heeft nog wel een week pijn in zijn keel gehad, en ik herinner van mijzels(was 11 jaar0 dat ik een week lang pijn heb gehad. Het kan natuurlijk nooit verkeerd om nog even de docter te bellen
Muizemeis

Biene M.

Biene M.

11-04-2011 om 21:52

Geen idee

Maar vervelend hoor, sterkte!

Fiorucci

Fiorucci

12-04-2011 om 07:14

Ohja

Mijn zoon was er kwa pijn een ruime week zoet mee! En dat is ook een enorme bikkel die nooit klaagt...

Puck

Puck

12-04-2011 om 09:15

Vaker

Ik ken het van vriendjes en vriendinnetjes van onze kinderen ook wel dat ze er langer last van hebben. Vooral voordat ze weer normaal spraken zonder soort "keelgeluid" duurde soms best een paar weken.
Goed dat je gebeld hebt en fijn dat hij verder goed hersteld is. Lekker blijven verwennen dus met veel drinken en koude waterijsjes.

Puck

Puck

13-04-2011 om 10:36

Berber

Sorry, ja met een beetje pech nog weken, maar ik had niet het idee dat de vriendjes dan nog heel veel last hadden, het leek meer op een soort voorkómen dat ze last kregen, een soort voorzichtigheid dus.
En wat zul jij een voordelige zomer krijgen als die waterijsjes dan ook niet meer hoeven

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.