Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Michaela

Michaela

04-12-2009 om 10:33

Navelbreuk

Sinds mijn laatste zwangerschap had ik last van mijn navel en het gebied eromheen. Omdat de pijn nu heel erg is ben ik na 2 jaar toch maar eens langs de huisarts geweest. Resultaat: een navelbreuk waar ik aan geopereerd moet worden. Nu is dit allemaal geen ramp, maar ik lees op internet zo veel nare ervaringen. Zijn er hier ook mensen die wel goede ervaringen hebben, want die zou ik graag willen horen!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

04-12-2009 om 10:47

Collega

Pas geleden is mijn collega eraan geopereerd. Ze heeft er enorm tegenop gezien, maar het viel haar alles mee.

Margreet

Margreet

04-12-2009 om 11:33

Dochter

Bij mijn dochter is het op bijna 8 jarige leeftijd gedaan, geen idee of dat vergelijkbaar is met een volwassene. Het is mij (en haar) erg meegevallen, de pijn die ze had was merendeel een flinke buikspierpijn. In de snee zaten ik meen 5 hechtingen die er na 10 dagen uitmochten.
Succes ermee!

Minet

Minet

04-12-2009 om 13:03

Partner

Mijn man heeft een paar jaar geleden een navelbreuk laten verhelpen. Er is een zogeheten matje geplaatst, dat is eerst wel flink gaat ontsteken maar na een kuur is ook dat verholpen, en heeft hij weer een prachtige navel!

kaatje66

kaatje66

04-12-2009 om 13:41

Ik ook

Ik heb 12 jaar geleden na een sterilisatie een navelbrek opgelopen. Ben daar aan geopereerd. Is trouwens gewoon een dagopname. MOet zeggen dat het allemaal wel meeviel. Geen overdreven pijn gehad. Het werd trouwens met een kijkoperatie verholpen.

groetjes Kaatje(66)

Michaela

Michaela

05-12-2009 om 08:14

Fijn om te horen!

Bedankt voor de reacties. Ik begon er al wat tegen op de te zien door die verhalen op internet, maar een paar positieve verhalen zijn wel fijn om te horen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.