Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Jo-Anne

Jo-Anne

26-03-2012 om 21:24

Neuscorrectie

Ik denk er over om een neuscorrectie te laten doen en heb al een afspraak in een kliniek. Wie heeft dit ook laten doen? Ik ben heel benieuwd naar ervaringen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
lennest

lennest

28-03-2012 om 19:59

Neusoperatie

Jaren geleden heb ik mijn neustussenschot recht laten zetten, een inwendige correctie, zeg maar. Wat ik niet fijn vond, waren de tampons in m'n neus die een week moesten blijven zitten. Een week lang door je mond ademen, een week lang een druipneus want het verband lekte, maar daarna! Ik had LUCHT!
Geen blauw of opgezet gezicht, nauwelijks pijn, dat viel dus wel mee.

Sjansje

Sjansje

29-03-2012 om 12:38

Ook neustussenschot

Ik heb ook m'n neustussenschot recht laten zetten. De operatie viel me erg mee, ik had wel wat pijn, maar niet ondraagelijk of zo.
Bij mij losten de tampons en hechtingen vanzelf op, daar was ik wel blij om, want ik had ook al van mensen gehoord dat het verwijderen van die dingen niet zo'n pretje is.
Maar inderdaad wel een week een druipneus, een verbandje eronder was noodzakelijk.
Maar ook geen blauw of opgezet gezicht, wel de eerste paar dagen een neus die 2 x z,n normale omvang had.

Marieke Vervoort

Marieke Vervoort

30-03-2012 om 11:29

Ik ook

Ik heb ook een neuscorrectie gehad, inmiddels al weer jaren geleden. Puur uit cosmetisch oogpunt. En ik wou dat ik het eerder gedaan had! Die tampons had ik maar een dagje, en gewoon een verbandje met pleisters over mn neus. De pijn viel reuze mee. Bij mij hadden ze een bobbel om mn neus weggevijld. (of gebeiteld, ik weet t niet meer)

De boel werd wel iets dik, maar ook dat viel wel mee.Een een beetje blauw. Ben een week niet naar mijn werk gegaan. Wat wel lastig was, was dat ik een aantal dagen halfrechtop moest slapen.

En ik weet niet wat je laat doen aan je neus, maar als de vorm anders wordt, onderschat dan niet je eigen reactie na het verwijderen van het verband. Ik moest echt even wennen. Ik was er heel blij mee, maar ik moest ook echt wennen.

succes

Ik ben bij de Bergmak kliniek geweest.

Jo-Anne

Jo-Anne

31-03-2012 om 15:19

Totaal

Het gaat om een totale neuscorrectie, de vorm zal dus veranderen....
Bedankt voor jullie reacties, het lijkt dat het voor jullie is meegevallen en dat jullie ook zeer blij met het resultaat. Dat is goed om te horen ;o)
Ik heb inmiddels mijn 1e consult bij de plastisch chirurg gehad. Na het tweede zal ik de beslissing gaan nemen. Ik wil het natuurlijk dolgraag maar er hangt ook een behoorlijk prijskaartje aan. Plus een stukje onwetenheid...hoe gaat het worden....blijf nog even dubben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.