Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Niet kunnen boeren

Tja, mijn vraag is eigenlijk of er meer mensen zijn die niet kunnen boeren.

Ik kan het dus echt niet, wat ik ook probeer er komt bij mij geen boer uit. Soms erg vervelend, want ik zit soms met lucht wat er niet uit wil. Ik ben hiervoor nog nooit bij een huisarts geweest. Nou drink ik eigenlijk nooit frisdrank, omdat ik het niet lekker vind. Maar zelfs als ik dat drink, komt er geen boer.

Wie herkent dit, en wie weet wat de oorzaak is, ik ben heel benieuwd.

Groetjes Olijvje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

21-09-2009 om 11:56

Ik herken het. Ik kan ook niet boeren en sta altijd versteld dat anderen gewoon lucht in kunnen slikken en dan weer op kunnen boeren, of een half alfabet kunnen boeren. Maar ik heb er geen last van, heb ook geen lucht die dwars zit.

Olijvje

Olijvje

21-09-2009 om 12:01 Topicstarter

Oke

Ik heb nog nooit iemand gesproken die dat ook niet kan, nu dus wel iemand die ook geen boeren kan laten.

Fijn dat je er geen last van hebt, ik dus wel helaas.

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Olijvje

Nikki

Nikki

22-09-2009 om 22:59

Ook niet

Ik kan ook geen boeren laten. Nooit gewoon. Alleen als ik soms (1 keer in de 10 jaar ofzo) moet spugen laat ik wel eens een boer, maar ik kan ook heel slecht spugen. Mijn zoontje kan ook geen boeren laten. We kunnen wel heel goed windjes laten.... Soms last van bolle buik, lijkt me heerlijk om dan een boer te kunnen laten, maar ik moet wachten tot het er aan de andere kant uitgaat.
Zelfs na een keeloperatie heb ik het ingelikte bloed er niet uitgebraakt, maar uitgep...
Wat een praat...
Wel grappig, de herkenning!

Nikki

nikki

nikki

22-09-2009 om 23:00

Haha

ingelikt = ingeslikt...)

Puck2

Puck2

23-09-2009 om 15:40

Olijvje

Heb jij dan misschien baar bij Rennie deflatine? Die is juist voor opgeblazen gevoel. Valt een keer te proberen lijkt me.

Maxime.M

Maxime.M

23-09-2009 om 23:17

Alleen na cola

Hoi,

Ik kan alleen boeren als ik een glas cola achter elkaar opdrink...goh wat kan dat opluchten (letterlijk Dus misschien toch eens testen als je iets dwars zit?

Maxime

Olijvje

Olijvje

24-09-2009 om 11:09 Topicstarter

Lukt

echt niet, ook niet na veel cola drinken. En ik heb al allerlei middeltjes gehad, zelf via de gynacoloog. Volgens hem waren dat behoorlijk zware middelen, die je niet zomaar kon krijgen. Helaas heeft ook dat niet geholpen.

Nou ja, als er nog meer mensen zijn met een boerloos leventje, dan hoor ik dat graag. Ik heb nog nooit iemand gesproken die ook geen boeren kon laten, nou ja dankzij jullie ben ik dus niet de enige.

Groetjes Olijvje

Olijvje

Olijvje

24-09-2009 om 11:10 Topicstarter

Oorzaak?

Daar ben ik zo benieuwd naar, hoe komt het dat iemand geen boer kan laten?

Is er iemand die dat weet?

Groetjes Olijvje

Houding

Heb je vast al een keer geprobeerd: een beetje naar voren leunen en naar links en dan iets uitrekken (omhoogkomen dus bedoel ik)
Het schijnt dat je slokdarm-maagverbinding dan wat vrijer zit zodat de lucht er makkelijker uit kan.
Wie weet, helpt het.

En als baby dan?

Moest je als baby ook geen boertjes laten na het drinken?
Even nieuwsgierig vraagje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.