Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Toffee

Toffee

20-09-2009 om 00:24

Niet ongesteld. en nu?

Ik heb een redelijk stabiele cyclus. Maar ben nu al een week overtijd. Wel een week of twee een beetje zeurderig gevoel gehad. Dus ik had de maandverbanden al bij me omdat ik een te vroege menstruatie dacht aan te voelen komen. Maar dat gevoel is nu ook al twee dagen weg.
Ik ben pas 37. Ik heb geen overgangsverschijnselen. Een zwangerschapstest is negatief. Bovendien heb ik verder ook geen zwangerschapsverschijnselen.
Wat nu? Nog even afwachten of zo snel mogelijk naar de dokter? Iemand ervaring?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Opnieuw testen

Gewoon na het weekeinde opnieuw testen.

Toffee

Toffee

20-09-2009 om 18:51

Dirksmama

Dus jij denkt dat ik toch zwanger zou kunnen zijn? Oh jee. Ik dacht dat uitgesloten te hebben.
Get, nu word ik weer nerveus. Zwangerschap zou niet echt ehhh handig zijn.

Tinus_p

Tinus_p

21-09-2009 om 09:32

Huisarts

Toffee:
"Dus jij denkt dat ik toch zwanger zou kunnen zijn? Oh jee. Ik dacht dat uitgesloten te hebben."
Ik weet niet of de kans groot is dat je zwanger bent, maar als je naar de huisarts gaat, denk ik dat het ook zijn eerste advies/opmerking zal zijn: Een tweede test.

Toffee

Toffee

21-09-2009 om 20:45

Juist

Een nieuwe test. Juist. Okay, dat gaan we morgen maar meteen doen. Hier word ik wel een beetje nerveus van.
Ik had eigenlijk andere reacties verwacht. Met opties wat er aan de hand zou kunnen zijn. Als het geen zwangerschap of overgang is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.