Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Kiki

Kiki

23-08-2010 om 22:01

Ongelooflijke hoofdpijn van de pil

Ik ben na mijn miskraam weer aan de pil gegaan en ik heb nu al de hele maand zoveel hoofdpijn.

Van welke pil krijg je geen hoofdpijn, want ik word hier helemaal gek van.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

24-08-2010 om 08:19

Welke?

Misschien handig om te vertellen welke pil je nu dan slikt?
Ik weet niet welke pil minder hoofdpijnzou geven, maar misschien kun je met de h.a. overleggen over een andere vorm van anticonceptie?

Kiki

Kiki

24-08-2010 om 21:22

Microgynon 30

en een andere vorm van conceptie wil ik niet

Ik wil geen spiraaltje, ik ben te laks voor de prikpil en met condooms is het al een keer misgegaan

Vic

Vic

24-08-2010 om 21:25

Dan niet

Ik heb Diane 35, Marvelon, Microgynon 30 en Trigynon geprobeerd, en van allemaal kreeg ik hoofdpijn en allerlei andere klachten. Waarom wil je geen spiraaltje? Ik heb er al drie jaar een, en heb er geen enkele bijwerking van. Geen Mirena overigens, daar had ik nog meer last van dan van de pil, maar een koperspiraaltje.

Jet Burg

Jet Burg

24-08-2010 om 22:06

Had ik ook met die pil

En nu mijn 2de mirena, en nu maar 1 dag per maand hoofdpijn. Ik ga echt niet meer over op een andere vorm van anticonceptie.

Ken het probleem

Ik kreeg ook enorme hoofdpijn van oa. microgynon, en ook ik wilde graag de pil blijven slikken. Ik ben overgestapt op cerazette, de hoofdpijn is nu weer onder controle. Ik heb wel last van andere bijwerkingen, maar die neem ik op de koop toe.

Kiki

Kiki

24-08-2010 om 23:02

Maar,

ik wil graag over een niet al te lange tijd een derde

Dus ik ga geen spiraaltje nemen, want dan kan het een tijd duren voor je weer zwanger wordt en ik ben nogal ongeduldig en wacht niet graag.

Als ik klaar ben met de kinderen krijgen ga ik mijn man lief aankijken dat hij zich laat steriliseren.
Maar vooralsnog blijf ik het doen met de pil, maar dan wel graag een zonder hoofdpijn.

Karin, dank je wel. Ik ga die pil eens opperen bij mijn huisarts. Maar ik vrees het ergste. Ik heb namelijk nooit de hoofdpijn aan de pil gelinkt. Ik had gewoon hoofdpijn, die had ik altijd regelmatig.

Nu drie jaar geen pil gebruikt natuurlijk en de hoofdpijn verdwenen en nu ben ik sinds een maand weer aan de pil en het hele feest begint van voor af aan. Ik ga dan ook nog een keer switchen en dan ben ik het zat. Dan maar zwanger

Hoe heette die pil eigenlijk waarbij je niet aankomt, dat lijkt me ook wel wat. Dan zou ik de hoofdpijn erop toe nemen

guera

guera

25-08-2010 om 08:39

Huh?

dat snap ik niet. Met de pil kan het ook lang duren voordat je weer zwanger bent. Met een mirena duurt het echt niet langer hoor. En als je toch een derde wil kun je net zo goed toch condooms doen en het risico nemen. Ik ken die pil hoofdpijn, killing. Al die zooi. Ik zou dan toch echt iets anders bedenken. Of de Persona.... die is niet 100% veilig maar dat maakt in dit geval niet zo heel erg veel uit, die kans kun je nemen....???

guera

guera

25-08-2010 om 13:29

Pelle

nee zo kort niet maar dan zou ik ook niet aan de pil beginnen voor een paar maanden. Als het voor een paar maande is zou ik toch kiezen voor condooms

Vic

Vic

25-08-2010 om 20:39

Zwanger worden

Zowel na de pil, Mirena als het koperspiraaltje, kun je direct weer zwanger raken. Die hormonen zijn binnen een paar dagen uit je lichaam verdwenen. Ik kan me wel voorstellen dat je niet de ingreep van het plaatsen van een spiraaltje wilt ondergaan voor een paar maanden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.