Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ongerust

Mijn man heeft vorige week de jaarlijkse bedrijfskeuring ondergaan.
Gisteren lag er een brief in de bus,n.a.v de keuring moet hij zich op 1 november melden bij de bedrijfsarts.
Ik schrik hiervan en maak me zorgen.
Mijn man zegt: als er iets ernstigs aan de hand was,hadden ze me wel meteen naar mijn huisarts gestuurd.
Wie heeft dit ook weleens meegemaakt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

24-10-2010 om 11:23

Ook eens gehad, helemaal in de stress, bleek dat er bacteriƫn in mijn urine zaten, ik had een blaasontsteking. Pfff.

sus-anne

sus-anne

24-10-2010 om 13:17 Topicstarter

Algeheel onderzoek

dit was geen fittest,maar een echt uitgebreide keuring.ook urine en bloed zijn afgenomen.
het vreemde vind ik dat hij nog nooit bij de bedrijfsarts is geroepen na een keuring,als hij geen bericht kreeg was gewoon alles oke.
maar misschien is dit een nieuwe beleid?

Minet

Minet

24-10-2010 om 15:16

Meegemaakt

Mijn man had ook een dergelijk keuring, moest ook terugkomen, en bleek bij nader onderzoek dat hij nierstenen had.
Maak je dus niet vreselijk ongerust, het kan van alles zijn, ook iets simpels dat makkelijk te verhelpen is.

Bellen

Misschien kan je morgen even bellen, dat je je ongerust maakt. Ik denk dat je man gelijk heeft, als er iets ernstigs is geven ze het echt aan je huisarts door.
Maar ik kan me je ongerustheid ontzettend goed voorstellen, ik zou er zelf ook nerveus van worden.

Bellen dus!
Sterkte,
Karin

sus-anne

sus-anne

24-10-2010 om 22:08 Topicstarter

Probleem

dat is het probleem,man wil niet bellen,maakt zich totaal geen zorgen,dus ik zal moeten afwachten,en hopen dat het inderdaad niets ernstigs is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.