Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Kaaskopje

Kaaskopje

18-12-2012 om 00:15

Ontplofte milt, longembolieën en nu... herseninfarct

Het jaar was bijna om. Het was ons bíjna gelukt om zonder nóg meer rare dingen het nieuwe jaar te bereiken... tot vandaag.
Na een halve dag op de eerste hulp van het ziekenhuis gezeten te hebben met onderzoekjes, veel wachten en uiteindelijk een hersenscan blijkt Roefel een herseninfarct gehad te hebben in het gedeelte waar het spraakcentrum zit. Voor wie hier heel erg van schrikt, stel ik meteen een beetje gerust: het gaat eigenlijk best goed met hem. Het enige wat je aan hem merkt is dat hij regelmatig niet goed uit zijn woorden kan komen, doordat hij wat hij wil zeggen dan niet goed kan uiten. Dan zegt hij 'Dat weet ik niet', maar bedoelt eigenlijk 'ik weet niet hoe ik het moet zeggen'. Hij had hier al een paar dagen last van, maar ik heb nooit de link van een herseninfarct gelegd bij "Ik weet het niet". Ik dacht dat hij 'gewoon' niet goed wist waar hij last van had. Maar omdat hij vanmorgen nog steeds niet goed kon aangeven waar hij last van had heeft hij toch maar een afspraak bij de dokter gemaakt.
Zoals we bij onze dochter zeiden en bij mij: het had véél erger af kunnen lopen. We boffen dus maar weer eens. Maar tegelijkertijd... dit verzin je toch niet? In een jaar tijd?
We weten nog niet zeker wanneer hij weer naar huis mag. Misschien woensdag, maar dat horen we die dag denk ik.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ojee

Kaaskopje, wat een schrik! Hopelijk blijft het hierbij!
Veel sterkte, sjonge..

Rafelkap

Rafelkap

18-12-2012 om 06:04

Kaaskopje

Nee zeg! Wat een schrik. Heel veel beterschap voor hem, ik hoop dat iets van medicatie krijgt om volgende infarcten te voorkomen. Ongelooflijk!
Heel veel sterkte allemaal. Hoe is het trouwens met jouw herstel? Kan je al weer alles doen?

Jemig

Kaaskopje, wat krijgen jullie verschrikkelijk veel op jullie pad. Ik kan niet anders doen dan voor jullie duimen en aan jullie denken. Ik hoop dat Roefel voorspoedig herstelt en ik hoop bovenal dat 2013 voor jullie een heel andere jaar wordt! Eentje met rust, gezondheid en weinig zorgen!!
Wou maar dat ik meer voor jullie kon doen dan hopen en duimen. < << Sterkte>>>

Fiorucci

Fiorucci

18-12-2012 om 07:23

He bah

Wat een schrik, veel sterkte!!!!!

Jeminee

Ach meid, wat vreselijk....en ja misschien had het veel erger kunnen zijn, maar wat krijgen jullie in korte tijd (te) veel op jullie dak zeg.
Ik hoop echt dat het allemaal meevalt en jullie gezond 2013 in kunnen. We denken allemaal aan jullie en ik zal vanavond een kaarsje aansteken...misschien dat onze goede gedachten jullie een beetje steun kunnen bieden.
groeten albana

ishtar

ishtar

18-12-2012 om 08:41

Jeetje!

Dat verzin je zeker niet!!
Ik hoop dat het nieuwe jaar alleen maar goede dingen brengt, en dat jullie dit jaar nog positief kunnen afsluiten.
Veel sterkte en beterschap!

Tineke

Tineke

18-12-2012 om 08:51

Ongelofelijk

Heel heel veel sterkte...verder weet ik even niet goed wat te zeggen...weer door het oog van de naald, ik hoop op een goed herstel!

Vera*

Vera*

18-12-2012 om 08:54

Jeetje

Ik ben er stil van en weet even niets te zeggen. Sterkte dan maar.

Vera

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

18-12-2012 om 09:06

Jemig

Wat een schrik, hoe verzinnen ze het! Sterkte voor jullie allemaal en beterschap voor Roefel!!

Gijsbertha

Gijsbertha

18-12-2012 om 09:13

Sterkte

en heel veel kracht toegewenst voor jullie allen. Hoop dat alles goed komt.

krin

krin

18-12-2012 om 09:15

Allemachtig

Beterschap voor nu, en een gezonder jaar voor straks!

Sterkte

Kaaskopje, toen ik de titel las dacht ik heel even dat het herseninfarct was veroorzaakt door een ontplofte milt en longembolieën tot ik besefte dat dat de dingen zijn waar jullie in 1 jaar tijd mee zijn geconfronteerd. Dat is inderdaad bijna niet te geloven. Gelukkig dat de gevolgen voor je man lijken mee te vallen.

Heel veel sterkte en beterschap.

Chris

Niny

Niny

18-12-2012 om 09:23

Beterschap

Kaaskopje, het is wel een heftig jaar geweest voor jullie! Ik brand een mooie kaars voor Roefel en jou en je dochters en ik wens jullie een heel goed 2013 toe.
Niny

Wat een jaar

Ongelooflijk..... dit er ook nog bij. Ik wens jullie veel sterkte om dit te bevatten. Hoop dat het snel beter met Roefel gaat. Wat zal oud en nieuw voor jullie een apart gevoel geven zeg, je laat het afgelopen jaar graag achter je en gaat hopelijk een goed en gezond jaar tegemoet!
liefs Geerke

koentje

koentje

18-12-2012 om 10:06

Pffffffff

dat kon er ook nog wel bij! Veel sterkte!

Bizar

Je zou toch denken dat er onderhand wel een keer een eind aan deze ellende zou komen.
Ik hoop van ganser harte dat volgend jaar een positiever jaar voor jullie zal worden.
G

Tjonge

nu wel genoeg voor de komende jaren hoor! Wat een schrik weer....Volgend jaar mag wel wat minder he?

Hanny61

Hanny61

18-12-2012 om 12:06

Annus horribilis

Zo noemde Queen Elizabeth 1992, toen er in dat jaar veel mis ging bij de Engelse koninklijke familie.
Ik hoop dat jullie 'annus horribilis' nu eindelijk ten einde is en dat het volgende jaar alleen maar voorspoed brengt, vooral op het gebied van gezondheid. Voor nu in elk geval veel sterkte!

Kaaskopje

Het is toch verd... niet eerlijk verdeeld in de wereld! Beterschap voor je man (en voor jou en je dochter, voor zover nog van toepassing) en ik hoop op een enorm saai maar wel gelukkig 2013 voor jullie.

Groeten,

Temet

Sterkte!

Met zoveel ellende in één jaar moet 2013 wel een topjaar worden. Veel beterschap in elk geval voor Roefel gewenst, hopelijk is hij snel weer thuis.
n@nny

Jeeetje!

Kaaskopje toch!

Wat een toestanden bij jullie......wat een schrik, steeds weer!

Ik hoop dat het allemaal meevalt, hierbij blijft, dat jullie allemaal voorspoedig herstellen, en dat 2013 idd maar een ultiem saai jaar mag worden.

Liefs,

Ingrid

Roosje Katoen

Roosje Katoen

18-12-2012 om 14:35

Ongelofelijk

Wat een jaar inderdaad, dat verzin je toch niet! Heel veel sterkte en een snel herstel toegewenst!

rosa

rosa

18-12-2012 om 14:57

Nou ja

Niet te geloven inderdaad, bah. Wat een naar jaar voor jullie. Ik wens Roefel veel beterschap en jullie allemaal een heel veel beter 2013.

Vic

Vic

18-12-2012 om 15:04

Wat vreselijk

Wat erg! Ik hoop dat hij er snel weer bovenop komt zonder restschade, en dat verdere narigheid voorkomen kan worden. Sterkte!

P

P

18-12-2012 om 16:12

Tjemig

Ik weet dat Kaatjuh ook eens een echt rotjaar had, heel verbazingwekkend hoe alles soms samen komt maar mag ik even zeggen dat het ook heel misschien wel een geluksjaar is geweest? Zoveel ellende en er dan allemaal nog zo goed vanaf komen?

marinade

marinade

18-12-2012 om 17:21

Tjee

Jullie krijgen het wel voor de kiezen. Heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal meevalt. En nu op naar een beter 2013.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Guinevere

Guinevere

18-12-2012 om 18:45

Niet te geloven

Hmmm, jullie weten dit jaar in elk geval waar de ziektekostenverzekering voor dient.
Heel veel sterkte voor Roefel en zorg jij ook dat je voorzichtig bent met jezelf!

Sterkte!

Beterschap voor Roefel!

tonny

tonny

18-12-2012 om 22:28

Sterkte en beterschap!

Wat een nare ontwikkeling zeg! En wat gelukkig dat de schade meevalt, hopelijk herstelt Roefel goed. Maar wat een schrik.

Jeetje

Jullie krijgen het dit jaar inderdaad niet kado zeg... Beterschap voor Roefel en pas jij inderdaad ook een beetje op jezelf?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.