Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ontstoken arm en weinig gebruik

Onze zoon van 13 maanden is pas geleden opgenomen geweest voor een ontstoken bovenarm. Ze hebben hem in totaal 9 dagen augmentin en amoxyciline gegeven. Toen het infuus eruit ging bewoog hij zijn arm helemaal niet. dat zou wel bijtrekken.

we zijn nu 1,5 week verder, maar al wat hij doet is zijn onderarm een beetje gebruiken en verder niets. Nu vragen wij ons af wat raadzaam is. Heeft hij nog last van de infectie, is het geen vertrouwen. We weten het niet. Is er iemand die ook zoiets heeft meegemaakt?

Een donderdag komt fysio er naar kijken en de arts in het AMC zou de vraag doorspelen naar een arts in ons eigen ziekenhuis. Ervaringsverhalen welkom.

Angela

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Massi Nissa

Massi Nissa

03-03-2009 om 07:58

Angela

Ik heb geen ervaring met ontstoken bovenarmpjes, maar ik vind het allemaal wel zielig voor je zoontje. Hij is nog maar net een jaar, ach gos. Fijn dat er een fysio naar komt kijken, misschien is het inderdaad een soort gewenning?
Groetjes
Massi

Minet

Minet

03-03-2009 om 09:30

Pijn

Ik denk dat hij nog pijn heeft aan de bovenarm. Kinderen van die leeftijd zullen over het algemeen echt de arm weer gebruiken als er geen pijn meer aan is. Kinderen zijn daar heel 'eerlijk' in.
Laat er dus zeker naar kijken.

Sterkte ermee, Minet

Ontsteking en bloedprikken?

hoe weten ze dan dat er geen ontsteking meer is??