Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Polly Shearman

Polly Shearman

10-03-2011 om 14:25

Onverklaarbare pijn in kuiten zoon

Zoon is zondag avond ziek geworden en tot dinsdag ochtend bijna volledig geslapen, hij had flinke koorts. Sinds dinsdag avond ging het weer een beetje. Woensdag had hij wat pijn in zijn kuiten. Vandaag is die pijn zo erg dat hij niet kan lopen. Morgen bel ik de huisarts. Iemand nu al enig idee wat het kan zijn? Hij is bijna 12.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geen idee

kan je de huisarts niet vandaag bellen of desnoods even de vervanger of de huisarts in het ziekenhuis ?

Had mijn zoon ook

Precies zoals de jouwe. Ook 11 jaar, eerst ziek met koorts (en hoofdpijn) en veel slapen, daarna spierpijn in zijn benen, zodanig dat hij echt nauwelijks kon lopen. Hij heeft nog een paar dagen paracetamol van me gehad toen hij alweer naar school ging en hij hoefde niet te gymmen . het is vanzelf weer over gegaan, dus ik kan je gerust stellen hoor. Maar de huisarts bellen kan natuurlijk altijd, als je je er ongerust over maakt.
Sterkte voor de patiënt!
Engeltje

Guinevere

Guinevere

10-03-2011 om 16:08

Toevallig

Heel toevallig had mijn zoon onlangs ook griep en hoge koorts. Mét onverklaarbare zware pijn in zijn benen, hij kon er niet eens van slapen. Heb ik toen ook nog een draadje over gehad. Kennelijk is dit toch een bijverschijnsel van deze griep.
Een flinke dosis paracetamol was de enige remedie.

Polly Shearman

Polly Shearman

10-03-2011 om 18:05

Nou

het is niet zo'n griep spierpijn gevoel, het zit ook alleen in zijn kuiten, hij kan zijn benen niet strekken. Hij loopt met kromme benen, op zijn tenen, alsof de spieren in zijn kuiten te kort zijn...zo raar.
Morgen vroeg onderzoek ik hem, en bel ik de dokter als het erger is, dan vandaag. Als het een "normale" spierpijn is ( al weet ik niet waarvan) dan moet het morgen minder zijn.

Guinevere

Guinevere

10-03-2011 om 20:09

Pol

Zo voelde het bij mijn zoon ook niet, als gewone spierpijn. Dan had ik hier toen natuurlijk niet gepost, het was ook een pijn die m.i. niet normaal is bij griep. Ik kon er toen ook niets van bakken...

koentje

koentje

11-03-2011 om 11:49

Het schijnt

dat kinderen die erg meelevend zijn naar hun moeder soms staan te springen van blijdschap als moeder ineens een nieuwe baan krijgt. Dat ze daarvan wel een spierpijn kunnen krijgen is dan een later zorg☺☺

Guinevere

Guinevere

12-03-2011 om 11:04

Hoe is het nu?

Zie onderwerp.

Polly Shearman

Polly Shearman

12-03-2011 om 13:34

Kramp.

Volgens arts had hij een infectie in zijn lijf waardoor zijn kuiten in de kramp schoten. Langdurige zweepslag. Hij moet oefeningen doen en door de pijn heen lopen om zijn kuiten weer te rekken. Inmiddels gaat het al weer beter.

Monet

Monet

12-03-2011 om 23:23

Auauauauw

Wat zal dat een pijn gedaan hebben!
Gelukkig gaat het nu weer beter met hem!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.