Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Kiki

Kiki

05-09-2010 om 12:51

Onverklaarbare pijn in mijn enkel

Ik heb niets gedaan, niets verstapt, niets verzwikt, hij is ook niet dik en er is niets te zien.

Maar toch voel ik al drie weken lang elke stap die ik zet. Gewoon een zeurderig pijntje, niets ernstigs dus verder nog niet mee naar de huisarts geweest.

Maar nu begin ik ook last van mijn knie en mijn pols te krijgen, dezelfde soort zeurderige irritante pijn.
Ook weer niet te pijnlijk dat ik er niets mee kan of dat ik hem moet ontzien, maar gewoon wel dat ik elke beweging voel.

Nu is mijn huisarts deze week nog op vakantie, komt woensdag terug en dan ga ik wel even bellen.

Maar ondertussen: hebben jullie enig idee wat het kan zijn?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

05-09-2010 om 13:01

Pees

Ja, het zou een peesontsteking kunnen zijn? Ik heb dat ook regelmatig op diverse plaatsen, ik ben daar gevoelig voor vanwege mijn vorm van reuma.

Kiki

Kiki

05-09-2010 om 22:04

Hoi guinevere

ik denk niet dat het een peesontsteking is, het voelt niet als een ontsteking.

Ook is de pijn daar volgens mij niet erg genoeg voor. (gelukkig)

Het is gewoon vaag en trouwens behoorlijk irritant, want ik begin nu ook pijn in mijn knie te voelen.

Woensdag maar even een afspraak maken

Carmen

Carmen

05-09-2010 om 23:31

Ijzerstapeling?

Het is niet erg waarschijnlijk omdat je nog jong bent en onlangs twee kinderen hebt gekregen. Maar ik dacht aan ijzerstapeling (hemochromatose), misschien? Dat kan gewrichtsproblemen geven. Of iets reumatisch inderdaad, maar dat hoop ik toch niet voor je.

Carmen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.