Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Open verhemelte

Ik ben op zoek naar de vrouw die ik gisteren gesproken heb in Leuven.......hopelijk vindt ze mij

Groetjes!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

07-07-2011 om 21:08

Regien

Bedoel je Loentje? Ik hoop voor je dat ze snel langskomt.

Vera

Loentje

Loentje

07-07-2011 om 23:05

Piep!

Hallo, hier ben ik dan! Ik had je vorige draadje al even teruggezocht maar nog niet gevonden. 'k Vond het leuk om je te ontmoeten!
Morgenvroeg vertrek ik op reis en ik ben pas de laatste dag van juli terug. Ik weet niet of we dit jaar online geraken in ons bergdorp.
Was het consult gisteren eigenlijk een beetje wat je ervan verwachtte?
Groetjes!
Loentje

Regien

Regien

08-07-2011 om 20:39 Topicstarter

Piep terug!

Ik vond het ook leuk om jou, je man en jullie mooie meid te ontmoeten! Fijn dat jullie op reis gaan, hopelijk hebben jullie een fijne tijd!
Of het bezoek was wat ik ervan verwachtte weet ik eigenlijk niet, weet niet zo goed wat ik ervan moest verwachten. Wat ik moeilijk vind is dat er eind augustus nog bloed bij Kiki afgenomen wordt waarvan we 3 maanden later de uitslag krijgen. De onzekerheid is lastig. Komende dinsdag hebben we een afspraak bij de radioloog om een echo te laten maken van haar heup en borstkasje, hopelijk krijgen we daar wel meteen de uitslag van!
Nou: ik wens jullie een fijne vakantie en hopelijk vinden we elkaar snel weer!!!
Liefs!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.