Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Petra-

Petra-

18-02-2009 om 20:05

Operatie aan slijmbeurs

Voor de tigste keer speelt in mijn schouder een slijmbeursontsteking. De huisarts heeft me nu naar de orthopeed gestuurd met de vraag of het operabel is. Hebben mensen hier ervaring hiermee? Ik tob met die schouder nu vanaf 2005 en begin het toch wel zat te worden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Operatie

hoi hoi

ik heb ook 2 jaar lopen klooien met een pees ontsteking en slijmbeursontsteking in me schouder de ene na de andere spuit alten plaatsten fysiotherapie en de hele rata plan en nu een jaar geleden een operatie gehad ben blij dat ik het heb laten doen heb een lang herstel periode gehad maar was zeker de moeite waard
groetjes jol

welk ziekenhuis en orthopeed heb je

Petra-

Petra-

18-02-2009 om 21:51

Heb

een afspraak in Hilversum, bij Dr Vehaegen. Ik ben bij hem ook onder behandeling voor mijn enkel .

Linda99

Linda99

18-02-2009 om 22:26

Bij mij

Er bleek bij mij destijds geen reden tot opereren ook al had ik al jaren klachten. Ben uiteindelijk bij een osteopaat terecht gekomen die me enorm heeft geholpen. Helemaal zonder klachten zal ik nooit zijn maar er is nu prima mee te leven.

Mocht je geopereerd moeten worden: succes!

Osteopaat

daar heb ik idd ook nog gelopen omdat het ehrstel van schouder erg lang duurde en jaja het bleek ook vanuit me darmen te komen ja belachelijk zou je denken maar mede door hem ben ik zo goed als van klachten af
kan je ook eerst eens gaan proberen voordat je operatie overweegd
groetjes jolanda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.