Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

koentje

koentje

27-03-2011 om 22:16

Opvliegers.............

Hoe lang kan een opvlieger duren... ennuh; kan het zijn dat het steeds in de avonduren voorkomt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jade

Jade

28-03-2011 om 09:04

Koentje,

een opvlieger duurt meestal niet zo lang, die van mij is binnen een paar minuten verdwenen. Soms duurt het wat langer bijv. als ik naar mijn werk ben gefietst.

Of een opvlieger steeds in de avonduren voorkomt geen idee, maar in de regel komen opvliegers vaak overdag of ´s nachts opzetten. Er is niet een vast dagdeel dat ie steeds terugkomt.

koentje

koentje

28-03-2011 om 12:50

Ik twijfel

of ik echt opvliegers heb. Er zijn steeds van die momenten dat ik het ineens heel warm krijg, maar ik word niet rood in mijn gezicht. Verder rommelt mijn menstruatie als heel lang en blijft het nu een tijd weg.
Vannacht heb ik ook een verschrikkelijke migraineaanval gehad: ik hoop niet dat dat er bij hoort.

Jade

Jade

31-03-2011 om 20:25

Koentje,

ik word ook niet altijd rood in het gezicht als ik een opvlieger krijg. Ik hoor mensen ook wel praten over ´je bed uitdrijven´. Dat probleem ken ik helemaal niet.

Of migraine een specifiek bij de overgang hoort weet ik niet......ik hoop dat je niet vaker migraine krijgt, het is inderdaad verschrikkelijk om het te hebben:-/

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.