Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

lepel

lepel

18-11-2009 om 09:43

Overgevoelige borsten

sinds een paar dagen heb ik keiharde borsten met heel gevoelige tepels. Mijn man vindt het wel gezellig staan (duh) maar mij doet het pijn (alleen als er iets tegenaankomt zonder een padded bh aan te hebben). Wie herkent dit? Ik heb al gegoogled maar dat levert niets op. Ik ben zeker niet zwanger.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Andere pil?

De pil kan dat ook met je doen. Ik zou even naar de dokter als het aanhoudt. Die weet meer
Groet,
Miriam Lavell

lepel

lepel

18-11-2009 om 15:25

Geen pil

ik heb al jaaaarenlang een Mirena (2e al) en daar heb ik nog nooit last van gehad. Ga idd maar even naar de huisarts als het nog een aantal dagen aanhoudt..

Herkenning

Ik ben nu drie jaar in het bezit van een Mirena-spiraaltje en ik heb iedere maand toch zeker twee weken lang van pijnlijke borsten. Precies zoals jij het beschrijft. Ik heb het maar geaccepteerd want niet meer ongesteld zijn is me ook wat waard.

Rembrand

Rembrand

19-11-2009 om 00:03

Andere medicatie wellicht?

Hoi Lepel,
Er zijn een aantal medicijnen die melkvorming ( en dus een gestuwd gevoel ) in de borst kunnen geven.
Slik je wellicht momenteel medicijnen die je eerder niet slikte ?
M.

Hier ook

minimaal twee weken in de maand. Soms zelfs zo gevoelig dat ik mijn borsten moet vasthouden als ik de trap op/afloop. En Rembrand het doet inderdaad aan stuwing denken! Maar hier ook geen medicatie...

lepel

lepel

20-11-2009 om 13:43

Hier ook geen medicatie

ik ga er maar mee leren leven als het vaker voorkomt, zoals bij heli en marith
dank, Inger

Helen

Helen

21-11-2009 om 15:34

Mirena..

Hoe lang heb je je 2e mirena? Ik heb mijn eerste zonder echte problemen gehad en na mijn 2e heb ik alle bijwerkingen gehad die je maar kan bedenken. Ik was ineens een ander mens. Heb zelfs in het ziekenhuis gelegen door longontsteking (jaja ook een (zeldzame) bijwerking. Maar goed, hormonaal klopte er geen biet meer van. Al mijn klachten waren weg zodra het ding er uit was.. (en nu vriend met gebakken peren..(ander draadje over sterilisatie..)

http://mirena.forum2go.nl/het-bayer-rapport-de-vertaling-van-alle-bijwerkingen-t29.html

Hierbij de link naar de uitgebreide bijsluiter. Overigens zijn er op internet fora heeeeel veel spookverhalen en neem ik eea wel met een korreltje zout.. Maar goed, toen ik de bijsluiter las, toch mijn conclusie getrokken. Vooral omdat ik bijna de helft van alle bijwerkingen had...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.