Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

oregano

oregano

13-11-2011 om 11:28

Partner ook bij izz

Mijn vriend en ik gaan per 1 januari samenwonen, ik zit bij de IZZ, kan hij ook meeverzkerd worden ook al werkt hij niet in de zorg? Ik zal morgen ook even bellen met het IZZ maar was benieuwd of iemand dit weet?
Groet oregano

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sancy

Sancy

13-11-2011 om 14:01

Het IZZ Basispakket heeft een uitgebreide basisdekking.
U kunt de basisverzekering eenvoudig uitbreiden met diverse aanvullende verzekeringen.
Zo kiest u zelf de zorgverzekering die het beste bij u past. Ook voor uw partner. En uw kinderen zijn gratis meeverzekerd op uw aanvullende verzekeringen, met uitzondering van Bijzonder Bewust en Comfort.
Daarnaast biedt IZZ gunstige reisverzekeringen die perfect aansluiten op uw IZZ zorgverzekering.
bron: http://www.izz.nl/werknemers/zorgverzekering/zorgverzekering/?view=Standard
Niet zo moeilijk te vinden hoor oregano. En volgens mij kun je via de site van IZZ ook de premie berekenen.

oregano

oregano

13-11-2011 om 14:49

Sancy, wanneer geldt het partnerschap?

Ik had zelf dit ook al gelezen, maar ik weet niet wat IZZ onder partner verstaat. vanaf 1 januari wonen we op hetzelfde adres, staat hij hier ingeschreven, maar we hebben dan nog geen geregistreerd partnerschap. dus vandaar mijn vraag.
bedankt,
Groet oregano

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.