Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Kaaskopje

Kaaskopje

27-05-2012 om 00:56

Pfeiffer


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

28-05-2012 om 22:12

Poehee

Wat een ongelofelijke nachtmerrie. Wat fijn om in de update te lezen dat het echt de goede kant op gaat, maar wat een helse nacht hebben jullie achter de rug.
Ik ben net als de anderen hier, ook onder de indruk van hoe jullie het aangepakt hebben! Scherp gereageerd waar dat nodig was.
Heel snel verder herstel en jullie allemaal ook nog veel sterkte met het bijkomen hiervan gewenst.

Tinus_p

Tinus_p

28-05-2012 om 22:14

Sterkte

Kaaskopje, ik zie t nu pas. Sterkte met alles -ik weet ongeveer hoe t voelt. Je hebt iig het juiste gedaan.

Tirza G.

Tirza G.

28-05-2012 om 22:16

Ooooooo

Een beetje goed nieuws, gelukkig! En voor de vraagsteller: ja, je kunt zonder milt leven. De bloeddrukcijfers die je doorgaf zijn het bewijs van een extreem lage bloeddruk en dat wordt veroorzaakt door een acuut, groot vochtverlies. Bloed dus in dit geval en als er geen uitwendige bloedingen zijn, is het inwendig.

Oog van de naald, Kaaskopje, oog van de naald.

Tirza

elsje78

elsje78

28-05-2012 om 22:18

Ooh

Wat een verhaal!! Enorm veel sterkte en ik duim mee voor dochter!

Liefs

Fijn kaaskopje

en dat is nog heel zacht uitgedrukt, maar zo fijn dat we nog wat gehoord hebben. Ik heb de hele dag aan jullie gedacht. Zo onwerkelijk allemaal.

Ik ben heel erg dankbaar dat ze alweer de goede kant op gaat.

O wat fijn

Om nog een bericht te krijgen dat het goed afloopt. Dat het er werkelijk zo om gespannen heeft, gelukkig dat jullie haar ouders zijn, maar zo te horen is ze door ambulancepersoneel en ziekenhuispersoneel ook alert en adekwaat behandeld. Natuurlijk verwacht je dat maar toch. Ik denk niet dat het personeel van de HAP hier blij mee is. Dat is toch een nare inschattingsfout geweest met bijna fatale gevolgen als jullie zelf niet zo scherp waren geweest.

Kaaskopje

Kaaskopje

28-05-2012 om 22:38

Geerke

Ik kan mij heel goed indenken dat dit herinneringen bij je oproept. Dat zal altijd bij je blijven.
Dank je wel voor je lieve aanbod

Kaaskopje

Kaaskopje

28-05-2012 om 22:41

Tonny

Dank je wel en ja, de familie is op de hoogte nu Opa en oma zijn geweest en mijn zus was naast zus-zijn ook beroepshalve ter plaatse.
Ik doe iedereen je groeten.

Kaaskopje

Kaaskopje

28-05-2012 om 22:45

Ik wil niemand tekort doen

maar ik bedank jullie nu toch even samen voor jullie lieve reacties. Ik ga nu bij verlies en verdriet kijken. Ik realiseerde mij niet dat daar ook het een en ander staat.
Tirza: inderdaad door het oog van de naald.

Kippenvel.........

Mijn God, ik wist niet niet dat dit kon gebeuren bij Pfeiffer !! Ik ben in gedachten bij jullie Kaaskopje en Roefel.
G

NaShA

NaShA

28-05-2012 om 22:59

Blij

te horen dat het al een beetje beter gaat. Maar wat een verhaal...inderdaad, oog van de naald. Pff....En dat je op het heetst van de strijd die Pfeiffer nog hebt geroepen! Petje af Kaaskopje en dat je dochter maar weer gauw thuis is!

Tihama

Tihama

28-05-2012 om 23:08

Lieve help

Ik lees dit nu pas. Wat verschrikkelijk, Kaaskopje en Roefel. Heel veel sterkte. Ik hoop dat ze snel en goed herstelt.

liefs

Tihama

Pff

Veel beterschap voor jullie dochter gewenst.
En een voorspoedig herstel. Wat heftig.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

28-05-2012 om 23:32

Wat fijn

dat het weer de goeie kant op gaat. Maar wat een ongelofelijk verhaal. Hopelijk kunnen jullie nu weer een beetje tot rust komen.

Valkyre

Valkyre

28-05-2012 om 23:39

Oh kaaskopje

Ik had gelezen van de Pfeiffer, maar las net pas van de complicaties. Wat een afschuwelijk en ijzingwekkend verhaal. En inderdaad: wat goed dat jullie zo goed ingelezen waren en zo alert. Tjonge, de angst sloeg me om het hart toen ik het las. Wat fijn dat het goed gaat komen - ik hoop voor jullie en haar dat ze heel snel "fit" (raar woord bij Pfeiffer) genoeg is om naar huis te gaan.

Hoe is het met jullie oudste intussen? Is ze erg geschrokken?

Kobalt

Kobalt

28-05-2012 om 23:39

Joh

Wat een schrik! Wat hebben jullie doortastend gehandeld zeg!
Ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt en dat jullie van de schrik kunnen bekomen.

marinade

marinade

28-05-2012 om 23:44

Opgelucht

... Om een bericht te lezen, pfff. Wat een achtbaan. Van harte beterschap voor jullie dochter gewenst.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-05-2012 om 00:05

Ook voor de lieve bijgekomen reacties

heel erg bedankt. Ook voor het pootje van Rixa
Oudste was dit weekend naar een muziekfestival(rara). We konden haar in eerste instantie niet bereiken. Lege batterijen waarschijnlijk, maar via via is ze dan toch bereikt. We konden haar inmiddels geruststellen, ze schrok zich uiteraard lam, dus we hebben gezegd dat ze daar lekker moest blijven en dat ze morgen na thuiskomst zo snel mogelijk langs kan gaan.
Ik zal mijn dochter namens iedereen een dikke knuffel geven.

Niny

Niny

29-05-2012 om 00:20

Nog even voor de nacht

Kaaskopje, ik blaas net beneden het kaarsje voor jullie dochter uit en zie je bericht. Wat fijn dat je 'ons' nog even op de hoogte hebt gehouden. Ik hoop dat jullie een beetje slapen vannacht!
Niny

Maylise

Maylise

29-05-2012 om 01:02

Oh wat erg

Ik lees het nu pas. Wat erg voor jullie. Gelukkig waren jullie er op tijd bij. Wat een schrik. Heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal!

Rafelkap

Rafelkap

29-05-2012 om 06:41

Kaaskopje

Wat een opluchting!!! En heel goed dat jullie 112 hebben gebeld, daar zijn ze voor. Wie had dat nou kunnen denken van zoiets 'onschuldigs' als Pfeiffer (Lang Leve Internet)..
Ik hoop dat je dochter goed herstelt en het zal wel even duren voordat jullie allemaal zijn bijgekomen van de schrik.

Fiorucci

Fiorucci

29-05-2012 om 08:14

Kaaskopje

Ik weet hoe het voelt als je kind zo weggebracht wordt met de ambu...zorg maar goed voor elkaar!! Fijn dat het beter gaat met je meiske.

Klaartje

Klaartje

29-05-2012 om 08:17

Kaaskopje, roefel en dochter

Wat een schrik zeg, gelukkig gaat het de goede kant op!!

rosa

rosa

29-05-2012 om 08:33

Pfoe

Jee Kaaskopje, na een paar dagen expres de pc niet aan te hebben gehad lees ik nu pas je berichten. Ongelofelijk, wat een schrik. En inderdaad, wat hebben jullie goed en doortastend gehandeld! Veel sterkte voor jullie allemaal bij het herstel.

Bellefleur

Bellefleur

29-05-2012 om 08:55

Kaaskopje en roefel

Ik heb kippevel. Wat een schrik! Heel veel sterkte gewenst

Jemig

dan denk je dat je WEET dat het leven kwetsbaar is, maar zo komt het toch wel even weer heel dichtbij!

Wat een ontiegelijke schok en schrik en wat hebben jullie adequaat gehandeld..ik zat nog voor mezelf na te gaan wat ik zou doen maar ik weet het niet..

Hoop dat dochter gauw opknapt en ook kan dealen met wat er gebeurt/is gebeurd

En voor jullie ook, de machteloosheid en dan toch het juiste doen, nu de ergste spanning weg, dan komen de trillende benen en het besef...

Heel veel sterkte allemaal!

ishtar

ishtar

29-05-2012 om 09:05

Jemig!

Wat zullen jullie geschrokken zijn! En wat fijn dat het nu al wat beter gaat!
Ik hoop dat ze gauw naar een gewone verpleegafdeling mag. (al kan het best raar aanvoelen als alle 'controledingen' weg zijn)
Ik wist het ook niet, dat dit een complicatie van pfeiffer kon zijn (ik hoop de info nooit nodig te hebben, maar het kan nooit kwaad om het te weten). Wat goed dat jullie je zo goed ingelezen hebben! En dat jullie in alle stress en angst nog zo goed gereageerd hebben!
Sterkte!!

Dank

Uiteraard ook van mijn kant uit dank voor het medeleven en de bemoedigende woorden van jullie allemaal.

NaShA

NaShA

29-05-2012 om 09:25

Roefel

waar ik vooral aan moest denken, je zou toch met je dochter en haar gescheurde milt op de fiets gestapt zijn om naar de HAP te gaan....Zo goed dat jullie je poot stijf hebben gehouden!

Schrikken

Wat een verhaal, krijg er een knoop in mijn buik van. Veel beterschap voor dochter en sterkte voor jullie allemaal.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.