Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Bella

Bella

12-05-2011 om 08:40

Pfeiffer: hoe lang duurt de keelpijn?

Mijn dochter van 15 heeft hoogstwaarschijnlijk de ziekte van Pfeiffer. Het begon begin vorige week met hoofdpijn, dikke oogleden en koorts en sinds zaterdag heeft ze voornamelijk enorme keelpijn. Haar keelamandelen zijn heel groot en slikken is pijnlijk, dus ze eet bijna niets (waterijsjes natuurlijk wel). Ook heeft ze nog steeds koorts, ondanks flinke pijnmedicatie (die ook koorts onderdrukt).
Wie weet hoe lang die keelpijn meestal duurt? Ook is haar neus erg verstopt en nauwelijks open te krijgen zodat ze met haar mond open slaapt - dat zal ook niet helpen..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Verschillend

Ze zeggen dat je er zo'n beetje 6 weken ziek van bent (dan vecht je lijf nog tegen het virus). Dat duurde bij mij veel en veel langer. Daarna begint het herstel van de schade die het virus heeft aangericht (voornamelijk lever) en dat duurde bij mij jaaaren. En tijdens dat herstel werd ik ook om de haverklap ziek, sneller en vaker en eerder dan m'n kinderen doe toen nog baby waren.

Lang ziek, maar niet de hele tijd keelpijn

Bij mij heeft de ziekte zo'n 2 maanden geduurd. Maar de keelpijn duurde een kleine 2 weken. Bij mijn nichtje precies zo. De eerste paar dagen heel erg, daarna geleidelijk aan steeds minder. Maar veel erger dan een gewone keelontsteking.

rosa

rosa

13-05-2011 om 08:31

Bedankt

Dan hebben we nog een week te gaan... Ik heb wel de indruk dat ze iets opknapt. Maar eten is er nog niet bij, gisteren een halve geraspte appel en een kwart tosti opgesabbeld.
Het verdere verloop zien we wel, maar die keelpijn is ellendig nu.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.