Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Petra-

Petra-

23-10-2008 om 22:32

Pfff weer een operatie aan mijn holtes

na een heleboel operaties, en in maart de laatste, moet ik maandag weer geopereerd worden aan mijn voorhoofdsholten, kaakholten en al die andere dngen bij mijn neus. Er zitten poliepen op het zeefbeen. Er is geen ontkomen meer aan, ontstekingen overal, constante hoofdpijn, zuurstof tekort en normaal functioneren is er bijna niet meer bij. Maar nu een paar dagen ervoor, word ik bang...In een vreemd ziekenhuis, ver weg van huis lig ik daar straks. Ik heb dit nog nooit gehad dat ik zo zenuwachtig was....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

24-10-2008 om 08:58

Oh sterkte!

Heel veel sterkte,wat naar dat je daar zo'n last van hebt.Wat vervelend ook dat je er zo tegen aan zit te hikken,ik kan het me goed voorstellen.
Groetjes,Bastet

Petra

STerkte, het lijkt me sowieso al geen pretje dat gepruts in de holtes, maar in een vreemd ziekenhuis lijkt het me extra vervelend!

Beterschap iig!
Mien

Guinevere

Guinevere

24-10-2008 om 21:21

Sterkte

Nou, wij denken in elk geval aan je! En misschien is het een helpende gedachte dat je zó toch echt niet kunt doorkwakkelen. Even een paar dagen flink doorbijten, en daarna hopelijk weer fit! Veel succes gewenst!
By the way, een "zeefbeen"? Jee, weer iets geleerd, je blijft gewoon bijleren hier op OO....

Petra-

Petra-

28-10-2008 om 20:16

Even thuis

mocht toch even in mijn eigen bedje slapen, even kijken hoe het mijn dochter is, zelf haar prikken en morgen om 8 uur moet ik me weer melden. Het grootste gedeelte achter de rug, morgen worden de tampons eruit gehaald. PFFFF.

Nog wel een leuk verhaal: lig ik op de OK te wachten, komt er een dokter aan, stelt zich voor en zegt: "zo ik ga jou opereren".. "nou nee" zeg ik, "ik ben doorgestuurd naar Dr de V en die gaat mij ook helpen, anders ga ik naar huis". Kijk nu net op de website van het ziekenhuis, is het de Chef de Clinique die ik weggestuurd heb, zou ik vrienden hebben gemaakt?

Jeetje!

veel beterschap en sterkte !

En die arts, ach joh wel nee joh dat snappen ze wel, komt morgen wel weer ter spraken en als je dr. A zou krijgen dan ben je natuurlijk verbaasd als dr. B zegt dat hij jou opereert. Ik vind het dus helemaal geen gekke reactie.

Anna :-)

Anna :-)

28-10-2008 om 22:13

Petra

Sterkte meissie, ik zal aan je denken! En je reactie? Heel normaal hoor, denk dat ze er wel om kunnen lachen achteraf

Liefs, Anna

Wilma

Wilma

29-10-2008 om 14:48

En petra?

Hoe is 't vandaag? Die tampons eruit?? Het schijnt dat 't dan al een stuk "fijner" (ahum, relatief gezien dan) is, zonder die grote prop in je neus geduwd.

Sterkte meis en beterschap !

Wilma

Petra-

Petra-

29-10-2008 om 14:55

dat lucht op, vanaf morgen beginnen met 6x per dag spoelen en over een week terugkomen; maar heb eigenlijk geen tijd om ziek te zijn.

Mijn kleine meisje heeft weer iets geks, een bult op haar gehemelte (of is het verhemelte) heb al gebeld met het ziekenhuis en ben ook al bij de huisarts geweest. Morgen weer verder...

Petra-

Petra-

04-11-2008 om 19:31

Een week verder

en eigenlijk niet zoveel opgeschoten. Ondanks 6x per dag spoelen toch weer ontstekingen. Weer een kuur antibiotica en over 2 weken terugkomen. Ik word er zo moe van.

Heb hier helemaal geen tijd voor, moet me namelijk bezighouden met de aanvragen herindicaties van onze dochter, en dat vreet energie! Moet ik gaan uitleggen dat ADHD en reuma echt niet over gaan

Bastet

Bastet

05-11-2008 om 11:56

Petra

Van harte beterschap,en ook veel sterkte met het heraanvragen.
liefs,Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.