Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Guinevere

Guinevere

20-02-2011 om 13:34

Pijn in benen na griep?

Mijn zoon is net herstellende van een forse griep. Hij had er ook spierpijn bij, overal. Nu is hij al 2 keer gillend wakker geworden omdat hij zo'n raar pijnlijk gevoel had in zijn bovenbenen. Klinkt dit bekend als bijverschijnsel van de huidige griepen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

20-02-2011 om 14:57

Spierpijn is een kenmerk van griep in het algemeen.

Guinevere

Guinevere

20-02-2011 om 15:00

Ja, dat weet ik, dat spierpijn bij griep hoort, maar die pijn in de bovenbenen was geen spierpijn maar een andere pijn (zegt hij). En het treedt steeds op bij het slapen. Hij wordt er zelfs bang van, hij heeft dus al een paar keer de nacht in mijn bed doorgebracht vanwege de angst voor die pijn.

Fiorucci

Fiorucci

20-02-2011 om 16:08

Groeien

groeipijn doet gemeen zeer, weet ik van mijn kinderen, kan dat het zijn?

Guinevere

Guinevere

20-02-2011 om 16:20

Wie weet

Nou, dat zou zo maar kunnen, groeipijn. Alleen ken ik het niet in de bovenbenen? En wel erg toevallig als het zou samenvallen met griep, maar niet onmogelijk natuurlijk (gaat meetlat pakken).

Guinevere

Guinevere

20-02-2011 om 20:25

Goed idee jessica

Hij staat op het punt om naar bed te gaan, gauw een paracetamol erin. Een goede nachtrust is erg belangrijk als je nog zwakjes bent van de griep!

Fianna

Fianna

20-02-2011 om 20:27

Griep

griep geeft inderdaad spierpijn maar ook andere pijn dat geen spierpijn is (of zo aanvoelt, want hoe voelt spierpijn aan?) maar wat je wel bijv in je benen kunt voelen. Ik vermoed dat het toch pijn is wat met griep te maken heeft. Zou ook wel erg toevallig zijn.
Ik kan bij griep ook dat soort aanvalletjes van pijn hebben.

Valkyre

Valkyre

20-02-2011 om 22:30

Zoon ook

Zoonlief had de laatste tijd ook een paar keer griep, en klaagde ook over pijn in z'n benen. Bij hem waren 't vooral de schenen. Ik weet nog goed wat een heftige groeipijnen ik als puber had, en mijn man is er als puber weleens van flauwgevallen! Dus wij hebben 't op groeipijn gegooid, maar wie weet was 't een symptoom.

Hou 't gewoon in de gaten - als 't aanhoudt even naar de dokter om ernstige dingen uit te sluiten. Maar groeipijn kan dus erg heftig zijn, en ik denk: grote kans dat dat 't is. Een sinasprilletje kan geen kwaad, toch? Al is 't maar om de angst eventjes weg te nemen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.