Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Snoertje

Snoertje

07-03-2018 om 09:36

Pijnlijke (boven)benen

Ik heb al een hele poos pijnlijke bovenbenen, het gevoel dat je flink gesport hebt ofzo. Wie herkent dit en wat hielp je toen?

Marie

Marie

07-03-2018 om 09:42

magnesium

Maar je hebt dus niks anders dan anders gedaan?
Als het je spieren zijn, zou je kunnen proberen om magnesium te slikken.

Kaaskopje

Kaaskopje

07-03-2018 om 10:13

Naar de huisarts

Ik slik ook supplementen, dus ik ben de laatste die zegt dat je niet op eigen houtje mag proberen of iets als magnesium helpt, maar er wordt wel gewaarschuwd voor te veel innemen van stoffen die al voldoende in het voedsel aanwezig zijn. Ik zou dus in eerste instantie toch even bij de ha langsgaan.

Mijn man klaagde vroeger wel eens over pijnlijke benen als hij het gevoel had dat hij een tijdje niet gezond genoeg gegeten had. Of dat werkelijk zo was, weet ik niet. Maar stel dat dat waar is, dan zou je kunnen kijken hoe je voeding eruitziet. Eet je voldoende vers en gezond om alles op peil te kunnen houden.

Snoertje

Slik jij misschien cholesterol verlagende medicijnen ? Mocht dat zo zijn dan zou ik met de huisarts overleggen om hiermee te minderen of een ander medicijn te mogen gaan gebruiken.

Hormonen.

Ik had het heel erg voor en na mijn menstruatie en nu ook, in de overgang. Net een oud vrouwtje af en toe

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.