Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Herfst

Herfst

24-01-2011 om 18:54

Pijnlijke eisprong?

Hallo
Vanacht werd ik wakker van een enorme steek in mijn buik.. De hele dag voel ik het nog maar het zwakt wat af gelukkig. Ik zat te denken of ik wat raars gegeten had maar kan niks bedenken. Nu het beetje doorzeurt, lijkt het nog het meest op een eisprong. Het zit aan 1 kant en vrij laag.

Weet iemand hier iets meer over? Is dit normaal? Ik ben 37 jaar.

Heb daardoor hele dag lopen snoepen, om het pijnlijke gevoel te willen compenseren (weet dat dat niet helpt natuurlijk) maar vroeg me af: hoort dit bij de overgang?

Herfst

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tippylee

Tippylee

25-01-2011 om 07:28

Heb ik ook

regelmatig last van. Alleen aan de rechterkant, nooit links, maar ik voel precies de eisprong en dat kan behoorlijk zeer doen, bij mij gaat het dan ook naar mijn rug.
Ik slik teunisbloemolie capsules en dat helpt aardig.
Het is dus normaal, google maar eens, dan zul je lezen hoeveel vrouwen er weleens of altijd last van hebben!
Sterkte met de pijn.

Tippylee

(Janneke67)

(Janneke67)

25-01-2011 om 13:00

Heb ik ook

En dan kun je er donder opzeggen dat ik 2 weken later ongesteld ben! Wel handig hoor...Weet precies (nou ja, niet het tijdstip, maar wel de dag) wanneer ik ongesteld moet worden.

Herfst

Herfst

25-01-2011 om 18:49

Goh..

Jee wat interessant! Hebben jullie dat altijd al gehad of is het iets recents? Ik heb het én keer eerder gehad en dat was na een miskraam/curretage daarom dacht ik er niet aan maar pas later toen het gevoel wat afzwakte.
Ik werd er dus wakker van snachts, zo'n steek voelde ik.

Maar het is dus vrij normaal? Ik bedoel, niet een signaal ergens van? Mijn eitjes willen liever langer blijven zitten?

Herfst

Fiorucci

Fiorucci

25-01-2011 om 18:55

Vrij normaal

ja, dat is vrij normaal, en hoewel soms vervelend, vind ik het wel handig. Ik heb een vrij onregelmatige cyclus, zo weet ik dan wanneer ik ongeveer een menstruatie kan verwachten..

jippa

jippa

25-01-2011 om 23:28

Leeftijd

ik kreeg het pas na mijn 45ste of zo. Las ergens dat het wel een voorteken kan zijn van de overgang.

buzz

buzz

26-01-2011 om 10:21

2 dagen

ik heb het elke keer 2 dagen, vreselijk, ik kan niet recht staan van de pijn als ik die 2 dagen geen ibiprofen gebruik. Ik ben 39 en heb het sinds de geboorte van mijn 2e kind (die is nu 3 en een half).
Het is een beetje de pijn te beschrijven als weeen zonder persdrang maar dan vrij constant. Wat bij mij verlicht is buik een beetje inhouden, maar dan al voor de echte pijn komt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.