Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Plaspillen

In verband met het feit, dat ik vandaag bij de derde meting weer een te hoge bloeddruk had, 160/100 heb ik plaspillen gekregen, om te kijken of hij zo omlaag gaat. Het was niet zo erg, dat ik ze accuut moet innemen, maar omdat we binnenkort op vakantie gaan en ik bij warm weer veel vocht vasthoud heb ik ze al gekregen. Nu twijfel ik dus of ik ze zal innemen.
Hoeveel last heb je van die pillen, maw om de hoeveel tijd moet ik naar het toilet. Kan ik op vakantie nog wel ontspannen als ik ze inneem, of zal ik elke keer als ik weer op mijn handdoekje ga liggen alweer op moeten staan om naar het toilet te gaan???
Wie o wie heeft er ervaring met plaspillen.

groetjes van Charlotte

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

25-07-2011 om 21:17

Valt mee

Mijn moeder heeft ze sinds een aantal weken, het meest lastige vindt ze dat ze 'snachts vaak naar het toilet moet. En de bijwerkingen, ze staat wat slap op haar benen, en is soms wat dizzy.

Vic

Vic

26-07-2011 om 17:36

Valt mee

Ik ben begonnen met hydrochloorthiazide 12,5 mg. Daar merkte ik niets van, en mijn bloeddruk ook niet. Daarna naar 25 mg. Volgens mij moet ik 's morgens wel wat vaker plassen dan normaal, maar ik heb er weinig hinder van. Ik moet de medicijnen tijdens of vlak na het ontbijt innemen.

Charlotte1

Charlotte1

26-07-2011 om 20:51 Topicstarter

Bedankt

voor jullie reactie's. Ik neem de pillen sowieso mee op vakantie en als ik weer dikke voeten krijg ga ik ze innemen. Anders wacht ik er nog even mee.

groetjes van Charlotte

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.