Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Muizemeis

Muizemeis

08-07-2011 om 13:25

Puistjes

Ik ben 45 jaar oud/jong en heb sinds een maand of twee last van puistjes. Gek genoeg sinds ik gescheiden ben? MIschien een tweede jeugd
Ze zitten vooral in mijn nek, en achter mijn oren. Ik heb eigenlijk nooit veel last van puistjes gehad, okee weleens eentje of twee maar zoals nu dat ken ik niet.Ik heb een behoorlijk gevoelige huid dus ben ook voorzichtig met wat ik erop smeer. Iemand nog tips? Ik eet trouwens weinig varkensvlees, dus daar kan het haast niet aan liggen
Muizemeis

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Muizemeis

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik ken iemand die het ook kreeg toen ze tegen de 50 liep. Het kan door hormonen komen (overgang?), maar bij haar bleek het iets te zijn wat met een lange antibiotica pas over ging. Ga er mee naar de dokter zou ik zeggen. En tot die tijd er juist niets op smeren...

Dorry

Valkyre

Valkyre

09-07-2011 om 13:41

Andere shampoo?

Gebruik je sinds kort een andere shampoo/cremespoeling/haargel/wax oid? Zo niet, dan lijkt het me eerder iets hormonaals. Ben je misschien gestopt met de pil, of juist begoonen oid? Of inderdaad beginnende overgang. De huisarts inderdaad...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Muizemeis

Muizemeis

09-07-2011 om 16:18

Valkyre

Ik hoop niet dat het bgeinnende overgang is, maar ik ben wel net aan de minipil, maar daarvoor ahd ik het ookal. Shampoo zou kunnen inderdaad maar daar heb ik nog nooit last van gehad.
Muizemeis

Fiorucci

Fiorucci

09-07-2011 om 19:48

Muizemeis

Tja, je bent 45, het is echt niet vreemd als de overgang zo zoetjesaan om de hoek komt kijken, en dit kan een voorbode zijn daarvan.

Muizemeis

Muizemeis

10-07-2011 om 21:52

Fio

Volgens de gyn was het nog te vroeg, maar goed hij kan het mis hebben
Muizemeis

Fiorucci

Fiorucci

11-07-2011 om 06:53

Mis

Hij heeft het mis, ik ken zo al drie vrouwen van 45/46 die langzaamaan merken dat ze richting de overgang gaan, mijzelf incluis. (Maarja, ik ken ook een hele zieke vrouw, 35, met borstkanker wiens huisarts zei bij de eerste klachten dat ze zich niet zo druk moest maken, ze was er veel te jong voor.....)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.