Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Zoe

Zoe

07-11-2010 om 21:41

Raar gevoel in de buik

Soms heb ik een raar gevoel in de buik, wat onderin de buik. Zeg maar halverwege tussen de navel en buikplooi. Het strekt over een vrij groot gebied uit. Het lijkt een beetje op een gevoel alsof je iets spannends gaat doen, maar niet helemaal dat gevoel. Heb het vooral als ik ga liggen, maar overdag heb ik het ook wel eens. Ik kan er natuurlijk mee naar de huisarts, maar zi daar nogal tegenop omdat ik op zich een hele lieve huisarts heb maar wel een die nog al eens de verkeerde diagnose stelt... (ja ik weet misschien toch tijd voor een andere)

Herkent iemand dit?

Groetjes Zoë

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bertje1

bertje1

07-11-2010 om 21:58

je moet het misschien wat specificeren: heb je obstipatie, diarree, heeft het met menstruatie te maken, met buikspieren, verkeerd zitten.... ben je gestrest? Ik zou het zo nl. niet herkennen.(en ikzie regelmatig mensen met buikklachten, ben geen ha)

Zoe

Zoe

07-11-2010 om 23:02

Bertje1

Nee heb geen obstipatie of diaree. Heb het vaak, niet alle dagen maar kan geen link legen. Heb ook wel eens op voeding gelet, maar ook daar zit geen duidelijkheid in. Stress heb ik wel soms, vooral op werkdagen, maar kan niet zeggen dat ik het vooral dan heb. Kan het ook naar een heerlijk ontspannende dag hebben.

Het komt vaak onverwachts, begint vaag en wordt dan binnen 10 minuten erger, maar echt pijn is het niet. Soms duurt het kort, enkele minuten maar soms ook uren en dan trekt het weg. 80% van de keren dat ik het heb is als ik in bed lig. dan niet gelijk als ik in bed lig, maar na ongeveer een half uurtje.

Groetjes Zoë

bertje1

bertje1

08-11-2010 om 22:12

Moeilijk

is het misschien gewoon lucht? merk je dat je daarna winderig bent? dat kan nl behoorlijk pijn doen.
Als het lang aanhoudt toch maar even naar de huisarts.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.