Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Pelle

Pelle

13-05-2009 om 20:08

Rara wat vroeg de assistente van de huisartsenpost?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

19-05-2009 om 15:41

Narcis

Hmm, ik zou ook geen zinnige reden kunnen bedenken. Toch een poging:
Ik moet naar mijn bridgemiddagje
Dan wordt de auto vies

Vic

Vic

19-05-2009 om 15:54

Triest

Volgens mij heb ik hem gelezen in een ander draadje, en zei ze dat ze niet kon omdat ze de kerstboom moest aftuigen.

Kiki

Kiki

19-05-2009 om 18:02

Nou dan heb ik ook nog wel een mooie

bij de zwangerschap van mijn eerste ben ik halverwege van verloskundige gewisseld. Dit om een nogal schandalige opmerking van haar.
Halverwege mijn zwangerschap kreeg mijn vriendin te horen dat ze baarmoederhalskanker had. Haar man had geen ouders meer, haar ouders woonden ver weg en ze hadden geen echt contact met de buren dus weinig hulplijnen.
Wij gaven natuurlijk alle hulp die we konden geven. Pasten op de kinderen, deden boodschappen en ik fungeerde natuurlijk ook als praatpaal en klankboord. Ik ging ook mee naar de afspraken en hielp haar manlief mee als ze werd opgenomen.

Op een gegeven moment werd het nogal veel voor me en mijn bloeddruk begon te stijgen en ik kreeg veel harde buiken. Mijn verloskundige zei dat ik het rustiger aan moest gaan doen.
Ik zei, dat gaat een beetje moeilijk en ik legde de verschrikkelijke situatie uit.
Rara wat denk je dat ze zei?

Rafelkap

Rafelkap

19-05-2009 om 19:25

Genista

Joepie! Ik heb gewonnen!

Rafelkap

Rafelkap

19-05-2009 om 19:28

Kiki

Naja, je kan dat ding er beter gewoon uithalen als je toch geen kinderwens meer hebt.

ow wat erg zeg!

Hier ook nog een mooie (in de categorie erg dom)

Echtgenoot gaat ter ondersteuning met goede vriendin van ons naar een afspraak op de poli met dochtertje van goede vriendin. Reden; uitzoeken of dochter dezelfde erfelijke aandoening heeft waaraan de vader een paar maanden daarvoor plotseling is overleden. Wat zei de klinisch geneticus?

Kiki

Ehm.....dat is niet jouw probleem of iets dergelijks bots.

Puck2

Puck2

19-05-2009 om 21:55

Kiki

Misschien: wat is nu belangrijker....

Puck2

Puck2

19-05-2009 om 21:56

Marith

Ik dacht dat u man obverleden was....
of:
Is dit de vader
of:
Zijn ze familie van elkaar

francesca

francesca

19-05-2009 om 22:03

En deze dan

Nadat ik al vier jaar bezig was geweest om zwanger te worden met behulp van IUI en IVF, kreeg ik een miskraam in de twaalfde week van de eerste zwangerschap. Ik had geen flauw idee wat ik moest doen en ging naar de huisarts. Hij hoorde mijn verhaal helemaal aan, keek wat meewarig, leunde over z'n bureau naar mij toe en zei.......

Francesca

Francesca

"Je weet nu in ieder geval dat je zwanger kunt raken, maar snel weer proberen.....".

Marith

"Zo...en u bent de vader?"

Kiki

"Tja, die vriendin kan je toch niet redden, je moet nu aan je zelf en je kindje gaan denken."

francesca

francesca

19-05-2009 om 23:19

Antwoord

En de huisarts vroeg met een warme stem:

"En, was het gewenst?"

Volgens mij heb ik nog nooit zo dom gekeken als toen. Pas op de fiets naar huis realiseerde ik mij dat ik had moeten antwoorden: 'Nee dokter. Ik ben ongewenst zwanger door IVF!'

Groetjes,
Francesca

Rafelkap

Rafelkap

20-05-2009 om 07:03

Pelle

"Naja, je kan dat ding er beter gewoon uithalen als je toch geen kinderwens meer hebt."

dat ding= de baarmoeder

ow wat erg zeg= losse opmerking

ja nu raak ik ook tureluurs

Inderdaad

"Ah" zei de arts: "wat goed dat uw man ook even mee is"

Tja, wat moet je dan nog zeggen

Kiki

Kiki

20-05-2009 om 12:18

De verloskundige zei stomverbaasd

'Ik snap het geloof ik niet helemaal, het is toch geen familie'

Wat zei mijn verloskundige...

...toen echtgenoot in paniek opbelde met de mededeling dat de weeën om de 5 minuten kwamen, en "wat moet ik doehoen?"

Denk er rustig over na, volgende week het antwoord.

Massi Nissa

Massi Nissa

20-05-2009 om 20:51

Silone

"Neem een halve valium, het duurt nog wel een paar uur."
Groetjes
Massi

reina

reina

20-05-2009 om 21:02

Enne ....

wat vroeg mijn husarts toen ik ooit, lang geleden, kwam voor de uitslag van een zwangerschapstest?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.