Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Rembrand

Rembrand

03-04-2011 om 19:17

Schildklierkanker

Ik ben op zoek naar ervaringsverhalen over vrouwen die schildklierkanker hebben gehad. Mijn schoonzusje zal morgen geopereerd worden hieraan. Nadat haar halve schildklier ( met knobbel) er twee weken geleden is uitgehaald werd kanker geconstateerd en nu moet de rest van de schildklier eruit. Ze zal over vijf weken "de slok" krijgen. Men heeft haar verteld dat ze zich erg beroerd gaat voelen zonder schildklier ( later zal ze pas schildkliervervangende medicatie gaan slikken).

M.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
joos

joos

03-04-2011 om 20:45

Ook slok gehad

Rembrandt, ik heb geen kanker gehad (tumor op mijn schildklier was goedaardig), maar ben wel geopereerd en heb ook de slok gehad. Mijn schildklier maakt geen hormonen meer aan. Inderdaad, het halve jaar na de slok voelde ik me niet geweldig, maar ik was niet ziek. Kon wel naar mijn werk, al functioneerde ik misschien niet optimaal. Ik moet er wel bijzeggen dat ik toen nog niet getrouwd was en geen kinderen had, dus als ik thuiskwam uit mijn werk hoefde ik verder helemaal niets meer behalve koken voor mezelf.
Ik ben nu al jaren aan de thyrax en om de paar maanden moet ik mijn schildklierwaardes laten bepalen, maar het gaat goed.

Vera*

Vera*

03-04-2011 om 21:05

Rembrand

Van het forum van hypomaarniethappy en het schildklierforum.com kun je veel informatie vinden. Nu dochter aan de thyrax is heb ik er al veel nuttigs gelezen.

Vera

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.