Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Sinilind

Sinilind

20-05-2009 om 23:29

Sinizoon onder het mes :-(

Dag allemaal
Omdat de KNO het niet meer ziet zitten om nog meer te wachten en nog meer AB voor te schrijven heeft hij besloten dat bij onze zoon de neusamandelen verwijderd worden en ook de tussenschot tussen bijholtes en neus operatief vergroot/weggehaald wordt. Neusamandelen schijnen een fluitje van een cent te zijn maar sinusoperatie wel pijnlijk. Klopt dat, heeft iemand er ervaring mee? Ik zit er al enorm mee sinds vanmidadg dat we geweest zijn, maar aan de andere kant heeft hij weer een AB kuur, hij had weer ontstoken holtes
Ik baal voor hem,
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sterkte

t Zit je mannetje niet mee op het moment he?

Dirkszusje heeft momenteel een klasgenootje die binnenkort mogelijk met dezelfde ingreep te maken krijgt.

amk

amk

21-05-2009 om 12:41

Neusamandel

alleen is idd appeltje eitje.
Bij dochterlief is die verwijderd toen ze 13 maanden was.
Binnen 10 minuten stond ze weer buiten de ok, en binnen een uur waren we ook weer op weg naar huis. Ze heeft er geen boterham minder door gegeten. Ik ben wel heel blij dat het toen gebeurd is want ze is er zo van opgeknapt.

Die holtes en neusschot hebben wij geen ervaring mee. Maar steeds ab is ook geen pretje.

Sterkte,

Asa Torell

Asa Torell

21-05-2009 om 20:39

Ja sterkte

voor Sinizoon, vervelend al die gezondheidstoestanden voor zo'n jochie! Maar wat zou het heerlijk zijn als hij er echt van opknapt, dat hoop ik voor jullie!

Guinevere

Guinevere

21-05-2009 om 22:04

Ben benieuwd

Ik ben benieuwd of hij hierna weer helemaal de sterke beer wordt! Heb geen ervaring met dergelijke kwesties maar ik kan me voorstellen dat na al dat gekwakkel een steviger ingreep noodzakelijk wordt geacht. Sterkte ermee.

Rembrand

Rembrand

21-05-2009 om 23:37

Fladder, herkenbaar.

Mijn vriendin is flauw gevallen toen ze dacht dat er echt geen eind zou komen aan al dat verband en watten dat uit haar hoofd kwam. Ze dacht dat ze haar hersenen er "en passent" ook uit trokken
Liefs M. ( en een dikke knuf voor je posting in het afvaldraadje ).

Hillary

Hillary

22-05-2009 om 09:08

Niet tussenschot

Bij mij is niks aan het tussenschot gedaan, wel vergelijkbare klachten. De doorgang tussen neus- en bijholte is groter gemaakt en poliepen verwijderd. Kan helaas niet zeggen dat het veel geholpen heeft, probeer er nu maar mee te leren leven. Alleen het snurken is heel erg toegenomen en dat is vooral voor mijn echtgenoot wel hinderlijk. Soms is het zo erg dat ik er zelf wakker van schrik. Van het tussenschot hoor ik positievere verhalen. Heb zelf voornamelijk last van de narcose gehad in het herstel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.